اردوی تیم ملی نوجوانان در آلمان؛

تیم ملی امروز تمرین می کند

کاروان تیم ملی نوجوانان ایران پس از ورود به فرودگاه دوسلدورف مورد استقبال نمایندگان فدراسیون فوتبال آلمان در دوسلدورف قرار گرفتند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، بر اساس برنامه ریزی که شده بود تیم ملی زیر17 سال پس از ورود به دوسلدورف در ساعت 12 ظهر یکشنبه به وقت تهران، به سمت دورتموند حرکت کرد و پس از طی مسیری دو ساعته در اتوبانها، ساعت 16:30 به وقت تهران به ویلینگن که 100 کیلومتری شهر دورتموند قرار دارد رسید و در هتل رامادای این شهر ساکن شد. در این سفر دو ساعته مهدی مهدوی کیا آنها را همراهی کرد و وی هم در هتل محل اقامت تیم ملی زیر17 سال مستقر شد تا همه کارهای مربوط به هماهنگی های بازیها راانجام دهد.

داود پرهیزگار سرپرست تیم ملی زیر17 سال در این باره گفت: بر اساس برنامه ریزیهای انجام شده، تیم ملی امروز بعدازظهر و ساعت 19 به وقت تهران اولین تمرین خود را انجام خواهد داد.این تمرین در کمپ تمرینی ویلینگن انجام می شود و قرار است بازیکنان تمرین سبکی را داشته باشند و برای بازی فردا مقابل تیم لیگ دو بوندسلیگایی جوانان آلمان که ساعت 18:30 به وقت محلي و 17 به وقت تهران انجام می شود آماده شوند.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می شود./آق
برچسب ها: فوتبال ، نوجوانان ، آلمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار