با حضور دکتر روحانی صورت گرفت

انتخاب 4 استاندار در جلسه هیئت دولت/ماموریت برای تدوین منشور حقوق شهروندی

در جلسه امروز هيئت وزيران زرگرپور، طاهري، خادمي و بازوند به ترتيب به عنوان استانداران اصفهان، البرز، کهگيلويه و بويراحمد و لرستان و پژمان به عنوان مديرعامل سازمان ملي زمين و مسکن تعيين شدند.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران؛ هيئت وزيران عصر امروز (يکشنبه) به رياست حجت‌الاسلام والمسلمين دكتر حسن روحاني رييس‌جمهور تشکيل جلسه داد.

در اين جلسه دکتر روحاني با گراميداشت هفته دفاع مقدس از رشادت‌ها و از خود گذشتگي‌هاي ايثارگران و خانواده آنها در طول جنگ تحميلي تجليل و ابراز اميدواري کرد که دولت بتواند دين خود را نسبت به آنان ادا نمايد.

رييس‌جمهور همچنين از همه مردم ايران در اقصي نقاط کشور که با صبر و مقاومت و پشتيباني از رزمندگان و فرزندان خود حماسه عظيم 8 سال دفاع مقدس را خلق کردند، تشکر و قدرداني کرد.

دکتر روحاني از مردم مقاوم و سرافراز استان‌هاي مرزي آذربايجان غربي، کردستان، کرمانشاه، ايلام، خوزستان و شهرهاي مقاوم اين استان‌ها به ويژه خرم‌شهر عزيز که هم در لباس مجاهد و هم در لباس ميزباني و پشتيباني رزمندگان اعزامي از ساير نقاط کشور انجام تکليف و وظيفه نموده و دين خود را به اسلام و نظام نوپاي اسلامي ادا نموده اند نيز قدرداني کرد.

رييس جمهور با تمجيد از رهبري داهيانه حضرت امام(ره) و مواضع قاطعانه ايشان، پايداري روحيه مقاومت و ايستادگي ملت ايران را عامل نااميدي دشمنان براي رسيدن به اهداف شوم خود دانست.

در ادامه اين جلسه رسول زرگرپور، سيدطاهر طاهري، سيدموسي خادمي و هوشنگ بازوند به ترتيب به عنوان استانداران اصفهان، البرز، کهگيلويه و بويراحمد و لرستان و سيد محمد پژمان به عنوان مديرعامل سازمان ملي زمين و مسکن تعيين شدند.

در اين جلسه رييس جمهور به معاونت حقوقي ماموريت داد تا با همکاري مرکز بررسي‌هاي استراتژيک و دعوت از نخبگان جامعه حقوقي و ساير صاحب نظران و نهادهاي مدني، پيش‌نويس منشور حقوق شهروندي را تهيه و ارائه نمايد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار