طلا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

نرمش قهرمانانه به‌ معنای استفاده از تمام ظرفیت‌های دیپلماتیک در عین ایستادگی بر سر اصول است

عضو کمیسیون شوراها مجلس شورای اسلامی گفت: مذاکره باید از سر قدرت و با استفاده از تمام ظرفیت های دیپلماتیک و با ایستادن بر سر اصول در گفتگو با طرف مقابل صورت گیرد که ظرفیت دیپلماتیک آن "نرمش" و "قهرمانانه" آن از سر قدرت صحبت کردن است.

حسین طلا در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه یاد یاران در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران گفت: بسیج پست، مقام، صنف و صنوف نمی‌شناسد و از خود گذشتن به خاطر کشور و مردم و فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان برجسته‌ترین شاخصه های فرهنگ بسیجی است.
 
وی تصریح کرد: هر کسی این فرهنگ را در خود پیدا کند، بسیجی می‌شود و بهترنی تعریف از بسیج را امام راحل در پیامشان به بسیجی‌ها ارائه دادند که دارای مفاهیم ارزشمندی بود و اولین بسیجی را حضرت امیرالمومنین(ع) می‌دانستند.
 
طلا در پایان در پاسخ به این سوال که دولت در سفر به نیویورک چگونه می‌تواند نرمش قهرمانانه را به کار گیرد خاطر نشان کرد: مذاکره باید از سر قدرت و با استفاده از تمام ظرفیت‌های دیپلماتیک و با ایستادن بر سر اصول در گفتگو با طرف مقابل صورت گیرد که ظرفیت دیپلماتیک آن " نرمش" و "قهرمانانه" آن از سر قدرت صحبت کردن است.

مراسم افتتاحیه نمایشگاه یاد یاران امشب (یکشنبه) در مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: طلا ، نرمش ، قهرمانانه ، مذاکرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار