خلیفه: قول قهرمانی نمی دهم اما خوش بینم/ همه برای برد معتمد می آیند

سرمربی تیم ملی تکواندو اعزامی به بازی های همبستگی اسلامی معتقد است؛ به کسب مدال و نتیجه خوب در اندونزی خوش بین هستم.

سید نعمت خلیفه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب عنوان کرد: آخرین جلسه تمرینی تیم ملی برای بازی های کشورهای اسلامی را عصر روز گذشته در مرکز جهانی تهران برگزار کردیم و ملی پوشان امشب راهی اندونزی می شوند.

وی افزود: بخاطر تطابق شرایط جوی با اندونزی یک هفته اردوی تمرینی را برای تکواندوکاران در شهر رشت تدارک دیدیم که راضی کننده بود و پس از ان در مرحله آخر اردو تمرینات سرعتی را مد نظر قرار دادیم.

از اقتدار تکواندوی ایران دفاع می کنیم

وی با بیان اینکه شرایط تکواندوکاران قبل از اعزام خوب است، گفت: بازکنان به آمادگی مطلوب رسیده اند و فکر می کنم این تیم بتواند از اقتدار تکواندوی ایران در اندونزی به خوبی دفاع کند.

خلیفه عنوان کرد: خوش بین هستم و مطمئنم که می توانیم مدال های خوشرنگی بدست آوریم چون همه اعضای تیم از شراطی فیزیکی و روحی مناسبی برخوردار هستند.
وی ادامه داد: بازیکنان ایرانی همیشه نشان داده اند که در میادین بزرگ حرف های زیادی برای گفتن دارند و این تیم برای دفاع از عنوان قهرمانی تلاش خواهد کرد.
آمادگی معتمد برای انتخابی المپیک
سرمربی تیم ملی تکواندو در خصوص بازگشت محمد باقری معتمد نائب قهرمان المپیک لندن پس از گذراندن دوران مصدومیتش تصریح کرد: معتمد دو جراحی بعد از بازی های المپیک لندن روی دو زانویش داشت و مدت زیادی از میادین دور بود. مسابقات تکواندوی همبستگی اولین میدان رسمی وی بعد از دوران آسب دیدگی اش محسوب می شود که برای آن تمرینات بسیار خوبی را گذرانده است.
وی افزود: معتمد به شرایط خوب قبل از مصدومیتش بازگشته است ضمن انکه مطمئنا همه حریفان وی هم با توجه به المپیکی بودن وی برای برد او به اندونزی می آیند و انگیزه دارند.
خلیفه گفت: فکر می کنم شرکت معتمد در این بازی ها شروع خوبی برای وی باشد تا خود را برای مسابقات کسب سهمیه المپیک در لندن آماده کند چون او همیشه قدرت خود را در میادین بزرگ ثابت کرده است.
سرمربی تیم ملی با بیان اینکه قول قهرمانی دادن یک کار نیمه حرفه ای است، افزود: برای کسب بهترین عنوان تلاش کرده ایم اما قولی نمی دهیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار