اکبرلو: محرومیت روشنایی رأی کمیته انضباطی نبود

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون جودو و هیئت تهران گفت: محرومیت حسن روشنایی از مسابقات انتخابی رأی کمیته انضباطی نبود.

ایرج اکبر لو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: بعد از اتفاقی که در مسابقات جام رمضان تهران افتاد جلسه کمیته انضباطی هیئت تهران را تشکیل دادیم و قمی را محکوم کردیم اما حکمی برای حسن روشنایی داور مضروب صادر نشد و اینکه وی از مسابقات حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی کاتا محروم شد فکر می کنم طبق نظر شخص رئیس فدراسیون بود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا حکمی برای قمی صادر نشد ضمانت اجرا نداشت و به چه علت وی با وجود یکسال محرومیت در سالن افراسیابی مشغول به کار شده است خاطرنشان کرد: هیئت تهران طبق اختیاراتش قمی را از فعالیت های هیئت محروم کرد  و سالن افراسیابی زیرنظر هیئت داوران نیست اما یک نکته را هم باید در نظر گرفت که بعد از اینکه رأی در هیئت صادر شد آن را به فدراسیون جودو فرستادیم و آنها هم تأیید کردند، پس به این معنی است که قمی نباید فعالیت می کرد.

اکبرلو تصریح کرد: شاید علت این که فدراسیون به قمی اجازه فعالیت در افراسیابی را داده این بوده است که کلاس قمی تابستانه و برای مبتدیان بوده است و خود به خود این کلاسها بعد از تابستان تمام می شده شاید مسئولان فدراسیون نمی خواستند بچه های مردم سرگردان شوند و فرصت داده اند تا این چند روز باقی مانده از فصل تابستان تمام شود.

رئیس کمیته انضباطی هیئت تهران اذعان داشت: از نظر من بهتر است با همکاری دوطرف مسائل در داخل حل شود و مجامع بین المللی را وارد ماجرا نکنیم البته اگر حکمی صادر می شود باید دو طرف اطمینان داشته باشند که به  حقشان رسیده اند.

وی گفت: اکنون باید به جایگاه جودو در دنیا و پیشرفت کشورهای مختلف نگاه کنیم و فقط هدفمان این باشد که جودوی ایران را ارتقا دهیم./مح

برچسب ها: محرومیت ، کمیته ، جودو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار