در حاشیه برگزاری دومین روز از سری مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی؛

مهسا افسانه: ما را شایسته کسب طلا ندانستند

مهسا افسانه گفت: سیاست‌های حاکم مصلحت را بر آن دانست که طلای کمیته تیمی بانوان به مصر تعلق گیرد نه به ایران

مهسا افسانه کاتاروی تیم ملی بانوان در جریان بی عدالتی حاکم بر مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: نمی دانم این کارها چیست که انجام می دهند اگر می خواهند کشوری را برنده اعلام کنند چرا مسابقات برگزار می کنند.

با اقتدار حریفان خود را از پیش رو برداشتیم و با نیت طلا پا به فینال گذاشتیم اما غافل از اینکه سیاست های جاری چیز دیگری را برایمان رقم زد.

ایرادی که از ما گرفتند به نحوه حجابمان بود حجابی که در تمام روز نخست با آن پا به میدان گذاشتیم و عناوین شایسته ای را هم کسب کردیم در دور اول، دوم و سوم کاتای تیمی سرداور مسابقات به ما هیچگونه تذکری به نحوه حجابمان نداد اما در فینال ما را از میدان بیرون کشیدند دلخوری ما از این است که چرا سرداور مسابقات آقای مردانی چیزی به ما نگفت و چرا گذاشتند تا ما به فینال برسیم بعد به حجابمان ایراد بگیرند و ما را حذف کنند تصمیمشان بر این بود که طلا به مصر برسد و به قولی می خواستند مدال ها را بین کشورها تقسیم کنند و فقط در نزد یک کشور نماند.

افسانه در ادامه افزود: ورزشکار یکی از کشورها به دلایلی کلاه نداشت و کلاه از من گرفت، سرداور تاتامی وی به او تذکر داد و او نیز بلافاصله مشکلش را حل کرد ولی هیچ سرداوری در طول این سه دور مسابقه به ما تذکر نداد.

این اتفاق باعث ناراحتی و دلخوری کشورهای حاضر در مسابقه شد تا جایی که حتی برای ما گریه هم کردند.

لیم رئیس کمیته داوران آسیا نیز از این ناداوری بسیار ناراحت شد و گفت: در حق شما ظلم شد مسلماً طلای کمیته تیمی به بانوان ایران تعلق می گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار