تخفیف 50 درصدی رایتل به کسانی که حین رانندگی از تلفن همراه استفاده نمی‌کنند

رانندگانی که متعهد شوند در حین رانندگی از تلفن همراه خود استفاده نمی‌کنند، از تخفیف 50 درصدی خرید سیم کارت‌های رایتل برخوردار می‌شوند.

 به گزارش جامعه اطلاعاتي باشگاه خبرنگاران همانطور که  آمار و ارقام رسمی ارائه شده از مراکز نظارتی نشان می‌دهد، درصد قابل توجهی از تصادفات در کشور ما بر اثر استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی است.  
رایتل به عنوان اپراتور پیشرو در حوزه فرهنگسازی استفاده صحیح از تلفن همراه، اقدام به اجرای کمپین فرهنگی با عنوان "رانندگی و رایتل" کرده و از تمام هموطنان عزیز دعوت میکند تا با مراجعه به وب سایت رایتل و پیوستن به این طرح فرهنگی، متعهد شوند که در حین رانندگی و به منظور حفظ سلامت خود و دیگران از تلفن همراه استفاده نمیکنند.
رایتل برای تشویق هموطنان عزیز به شرکت در این کمپین، این امکان را برای کسانی که در این طرح ثبت نام کنند فراهم آورده است که تا 3 مهر ماه، انواع سیمکارتهای رایتل را با 50% تخفیف از طریق وب سایت رایتل به نشانی www.rightel.ir خریداری کنند.
متقاضیان با به همراه داشتن اصل کارت ملی میتوانند سیمکارتهای ثبت نامی خود را به همراه یک "هدیه ویژه" در غرفه رایتل در نمایشگاه "ایران تلکام 2013" از تاریخ 4 تا 7 مهر ماه دریافت نمایند. /
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار