برای رایانه؛

با دو برابر سرعت دانلود کنید + دانلود نرم افزار

اگر به دنبال یک نرم افزار مدیریت دانلود قدرتمند و پرسرعت هستید، این نرم افزار Orbit Downloader می تواند تمامی خواسته های شما را در مورد دانلود فایل ها برآورده سازد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ تا به حال نرم افزارهای متعددی برای مدیریت دانلود منتشر شده است ولی بیشتر آن ها به دلیل داشتن نقطه ضعف های مختلف نتوانسته اند خواسته های کاربران را برطرف سازند، نرم افزار هایی مانند: دانلود منیجر و اربیت دانلودر توانسته اند رضایت نسبی کاربران را جلب کنند. این نرم افزار با استفاده از تمام پنهای باند اینترنت شما و بدون داشتن هیچ باگی اقدام به دانلود فایل های مورد نظر شما می نماید، برنامه به شما این امکان را می دهد تا که سرعت دانلود یا زمان متوقف شدن دانلودر را تعیین کنید. از ویژگی های این نرم افزار می توان به Grab اشاره کرد که به شما این امکان را می دهد تا فایل های Video ،Music ،Flash که فقط به صورت آنلاین هستند، را دانلود کنید. این نرم افزار با مرورگر های Firefox ،Opera ،Maxthon ،IE سازگاری کامل را دارد.







حجم نرم افزار: 2.2 مگابایت




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۷:۰۸ ۲۰ مهر ۱۳۹۲
اتفاقاً من هم با internet download manager و هم با orbit کار کردم. با orbit می شه از سایت هایی که برای دانلود باید لاگین کنی به راحتی دانلود کرد.تازه عین internet download manager هر روز پیام برای اپدیت نمیده!!!
Iran (Islamic Republic of)
Ahmad
۱۷:۱۳ ۱۳ مهر ۱۳۹۲
چون فایل دانلودی فشرده شده یا همون زیپ شده هستش
آخرین نسخه WInRar در لینک زیر دانلود کنید
http://www.papilmob.ir/1392/07/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-winrar-5-00-final-%D9%86%D8%B3%D8%AE%D9%87-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D9%82%D8%AF%D8%B1%D8%AA%D9%85%D9%86%D8%AF-%D9%81%D8%B4/
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۱۳ مهر ۱۳۹۲
به نظر من internet download manager خیلی خیلی بهتره من تجربه استفاده از خیلی از نرم افزار های مدیریت دانلود رو داشتم ولی بهترین همون internet download manager هست
Iran (Islamic Republic of)
اصلان
۲۰:۱۰ ۱۲ مهر ۱۳۹۲
چرا این نرم افزار ها بعد از دانلود باز نمیشن
آخرین اخبار