آخر هفته با دریچه – بسته شماره 25؛

بهترین نرم افزارهاي تلفن همراه و رايانه در هفته اي که گذشت + دانلود

در این گزارش می‌توانید بهترین و پر بازدیدترین؛ نرم افزار‌های این هفته‌ی "دریچه" را دانلود کنید. برنامه‌هایی که به انتخاب شما جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان تازه ترین و بهترین نرم افزار ها قرار می دهد.

آن دسته از کاربرانی که هر روز نمی توانند به صفحه دریچه سر بزنند می توانند آخر هفته بهترین ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.

 



برای رایانه؛

نرم افزاری برای ساخت درایو مجازی + دانلود

Virtual CloneDrive این امکان را برای شما فراهم می کند تا قادر باشید نرم افزارهایی را که برای اجرا شدن به سی دی یا دی وی دی احتیاج دارند، بدون نیاز به حضور فیزیکی سی دی یا دی وی دی مورد نظر، از روی هارد دیسک سیستم اجرا کنید.

 

 

 


با Magisto Video Editor & Maker می توانید

تدوینگر فیلم خود شوید + دانلود

  Magisto Video Editor & Maker اپلیکیشنی رایگان، پرطرفدار و قدرتمند در زمینه ی ویرایش و تدوین فیلم برای سیستم عامل اندروید می باشد.

 

 

 


پهنای باند مصرفی در شبکه های رایانه ای را مدیریت کنید + دانلود نرم افزار

امروز قصد معرفی یک نرم افزار مناسب و حرفه ای برای ادارات، کافی نت ها و ... را داریم، نرم افزاری که به وسیله ی آن می توانید پنهای باند مصرفی اینترنت هر کاربر رایانه را تعیین کنید، در ضمن برای مدیریت بر حجم پهنای باند نیازی به نصب نرم افزار در رایانه های دیگر نیست و با نصب نرم افزار در سیستم اصلی می توانید تمامی رایانه های متصل به شبکه را کنترل کنید.
 
 
  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا را کلیک کنید

 


Screensaver

ساعت را در محافظ صفحه نمایش خود تجربه کنید + دانلود

Fliqlo Screensaver محافظ صفحه نمایشی است که یک ساعت زنگ دار قدیمی را نشان می دهد و از سوختن پیکسل های صفحه نمایش در مدت زمان طولانی جلوگیری می کند.

 

 

 


تقویت Wi-Fi و امنیت بیشتر با دانلود این نرم افزار

بعضی از کاربران از این که سیگنال دهی و کم بودن میزان وای فای خود ناراضی هستند.این نرم به شما کمک خواهد کرد.وای فای خود را به میزان قابل توجهی تقویت کرد و امنیت وای فای خود را بالا برد.

 

yjc.ir

 

 


اندروید | IOS

افکت گذاری روی تصاویر با Instagram + دانلود

تصاویری که قصد دارید بر روی آن ها تغییرات ایجاد کنید را از گالری عکس ها انتخاب کنید و با اعمال افکت های ویژه بر روی آن ها بر زیباییشان بیفزایید. Instagram بهترین نرم افزار برای ایجاد جلوه های جذاب و متنوع روی تصاویر به وسیله رابط اجتماعی ساده و کاربردی است. شما کاربران دریچه می توانید این اپلیکیشن را برای سیستم عامل اندروید و آی او اس دانلود کنید.

 

 

 


AndroZip؛

نرم افزار فشرده سازی فایل ها برای اندروید + دانلود

AndroZip یک فایل منیجر قدرتمند برای مدیریت بر فایل های موجود در گوشی است و می توانید تمامی کارهایی که با رایانه انجام می دهید را در این نرم افزار انجام دهید. کارهایی مانند: کپی، حذف، حرکت، جستجو و سازماندهی فایل ها(موسیقی، عکس ها و پوشه ها). این نرم افزار کاربردی بیش از 4 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد و توانسته است خواسته های اکثر کاربران را جلب کند.

 

 


برای رایانه؛

چهل داستان و چهل حدیث پیامبر اکرم(ص) + دانلود نرم افزار

باز هم یک نرم افزار اسلامی برای رایانه توسط انجمن گفتگوی دینی وابسته به مرکز ملی پاسخگویی طراحی شده است. برنامه چهل حدیث یک ابزار مفید برای آگاهی از حدیث های آموزنده پیامبر اکرم (ص) است، همچنین 40 داستان منتخب از ایشان و 5 درس آموزنده و ارزنده از زندگیشان برای شما در نرم افزار گنجانیده شده است. 
 

 

 


برای رایانه؛

با دو برابر سرعت دانلود کنید + دانلود نرم افزار

تا به حال نرم افزارهای متعددی برای مدیریت دانلود منتشر شده است ولی بیشتر آن ها به دلیل داشتن نقطه ضعف های مختلف نتوانسته اند خواسته های کاربران را برطرف سازند، نرم افزار هایی مانند: دانلود منیجر و اربیت دانلودر توانسته اند رضایت نسبی کاربران را جلب کنند. این نرم افزار با استفاده از تمام پنهای باند اینترنت شما و بدون داشتن هیچ باگی اقدام به دانلود فایل های مورد نظر شما می نماید، برنامه به شما این امکان را می دهد تا که سرعت دانلود یا زمان متوقف شدن دانلودر را تعیین کنید. از ویژگی های این نرم افزار می توان به Grab اشاره کرد که به شما این امکان را می دهد تا فایل های Video ،Music ،Flash که فقط به صورت آنلاین هستند، را دانلود کنید. این نرم افزار با مرورگر های Firefox ،Opera ،Maxthon ،IE سازگاری کامل را دارد.
 

 


برای رایانه؛

نرم افزار ساخت و ویرایش فایل های pdf + دانلود

  امروزه اکثر کتاب های اکترونیکی با فرمت pdf برای کاربران ارائه می شوند و بسیاری از افراد دوست دارند متن های خود را به صورت فرمت پی دی اف ذخیره یا فایل های موجود با این فرمت را ویرایش کنند. نرم افزار Broadgun pdfMachine یک برنامه کامل برای مدیریت آسان و کاربردی بر روی فایل های  pdf است. چاپ فایل های pdf با استفاده از پرینتر مجازی از مزیت های این نرم افزار به حساب می آید، ولی قابلیت اصلی نرم افزار پشتیبانی از اکثر زبان های دنیا برای ایجاد و ویرایش فایل های پی دی اف است که می توانید متن مورد نظرتان را به زبان دلخواه خود در محیط نرم افزار تایپ کنید.
 

 

 


پوسته پرندگان برای ویندوز 7 + دانلود

امروز برای شما کاربران ویندوز محبوب هفت یک پوسته زیبا به نام Hummingbirds را آماده کرده ایم. این پوسته که محصولی از شرکت مایکروسافت می باشد 11 تصویر مختلف پرندگان را در خود جای داده است.

 

 

 


برای اندروید؛

امنیت پسورد های موجود در تلفن همراه خود را تضمین کنید + دانلود نرم افزار

نرم افزار mSecure – Password Manager به شما می کند تا بدون هیچ خطری امنیت پسورد های موجود در تلفن همراهتان را حفظ نمایید. برای استفاده از این نرم افزار فقط کافی است برای یک بار پسوردها و اطلاعات خود را وارد نرم افزار کنید و دیگر نگران هیچ موردی نباشید، حتی اگر گوشی اندرویدی شما به سرقت برود. نرم افزار mSecure در ابتدا برای گوشی های آیفون ارائه شده بود ولی با توجه به کاربردی بودن برنامه و در خواست کاربران نسخه اندروید آن هم طراحی شده است.
 

 

 


برای رایانه؛

اطلاعات پاک شده از حافظه های جانبی را بازیابی کنید + دانلود

نرم افزار CardRecovery یک ابزار مفید و کاربردی برای بازیابی مطمئن و در عین حال ساده است. شما به وسیله این نرم افزار می توانید اطلاعات پاك شده از روی كارتهای حافظه خود را تنها با چند كلیك و در چند قدم كوتاه بازیابی كنید. CardRecovery از كارتهای حافظه SD، كارتهای CF، كارت تصویر xD، مموری استیک، SmartMedia، كارت MicroDrive، كارتهای MMC ،MicroSD ،MiniSD ،SDHC پشتیبانی می کند.

 

 

 


برای رایانه

با سرعت بالا اطلاعات پاک شده را برگردانید + دانلود

Recover My Files یکی از ساده ترین نرم افزار های بازیابی اطلاعات می باشد. این برنامه توانایی بازیابی اطلاعات پاک شده از قبیل: فایل های پاک شده از سطل آشغال ویندوز، هاردهای فرمت شده، آلودگی توسط ویروس ها و خاموش شدن های ناگهانی سیستم ناشی از قطع برق را دارا می باشد. مزیت این نرم افزار نسبت به نرم افزار های مشابه سرعت بالا در پیدا کردن و بازیابی فایل های پاک شده می باشد، این برنامه قادر به بازیابی بیش از 50 نوع فایل مختلف می باشد، این نرم افزار همچنین قادر به بازیابی ایمیل ها، پرونده ها، آرشیو ها، عکس ها، فیلم ها و موزیک های پاک شده نیز می باشد.

 

 

 


با اطمینان بیشتر فایل ها را بازیابی کنید + دانلود

Active@ File Recovery نام نرم افزار قدرتمند است که می تواند فایل ها و فولدرهای پاک شده شما را بازیابی کند. این نرم افزار با اسکن دقیق محل های مشخص شده از هارد تمامی فایل هایی که قبلا و یا جدیدا به هر دلیلی پاک شده اند را پیدا کرده و به صورت قدرتمند بازگردانی می کند. همچنین این نرم افزار امکان بازگردانی فایل ها و فولدرهای درایوهای فرمت شده را نیز به شما می دهد.
برنامه Active@ File Recovery یکی از بهترین نرم افزارهای حال حاضر برای بازیابی اطلاعات پاک شده از هارد دیسک و و حافظه های جانبی می باشد. در این نرم افزار کاربران با استفاده از ابزارهای متعددی که برایشان قرار داده شده است قادرند تا به راحتی و با سرعت مناسب اقدام به بازیابی اطلاعات از بین رفته نمایند.

 

 

 


برای رایانه؛

فایل‌ها را بدون قابلیت بازیابی پاک کنید + دانلود

کاربرد نرم افزار Hardwipe پاک کردن فایل ها بدون قابلیت بازیابی آن‌ها است. حال اگر فایل شخصی و یا محرمانه دارید و می خواهید به هر دلیل اعم از فروش هارد و ... این اطلاعاتتان را پاک کنید تا قابل بازیابی نباشد، این برنامه بهترین نرم افزار در این زمینه است.

 

 

 


IOS و ویندوز فون؛

با دانلود این نرم افزار بدانید موقع خواب چه می گویید

آیا شما در هنگام خواب حرف می زنید؟ دوست دارید بدانید موقع خواب چه می گویید؟! رویاهای شیرینی که موقع خواب می بینید را م خواهید بعدا بشنوید؟! با Sleep Talk Recorder می توانید متوجه شوید!

نرم افزار Sleep Talk Recorder صدای شما را موقعی که خواب هستید ضبط می کند و بعدا قادر خواهید بود آنها را بشنوید.

     

 

 


مخصوص خانم های دوستدار تنوع؛

آموزش طبخ غذاهای مدیترانه ای برای اندروید + دانلود نرم افزار

با همه گیر شدن استفاده از گوشی های اندرویدی دیگر برای آموزش آشپزی نیاز به خرید کتاب نیست و شما می توانید از نسخه ی اندروید آن ها استفاده کنید. نرم افزار فود سفری یکی از کامل ترین برنامه ها در آموزش آشپزی است که تا کنون نسخه های مختلف آن با موضوع ها و آموزش های مختلف ارائه شده است که با استقبال مناسبی از جانب کاربران همراه شده است. در این نسخه به آموزش طبخ و آماده کردن انواع پیش غذا، غذای اصلی و دسرهای مدیترنه ای پرداخته شده و می تواند شما به یک آشپز بین المللی تبدیل کند.

 

 


آمار آنلاین زلزله در گوشی همراه شما + دانلود

شاید شما هم قصد داشته باشید بدانید روزانه چه قدر زلزله در سطح جهان زده می شود. Earthquake Alertیک نرم افزار کاربردی مفید برای نمایش تمامی زلزله های اخیر در روز جاری مورد استفاده قرار می گیرد. این برنامه برای آندروید ساخته شده است.

 

yjc

 

 


برای سیستم عامل ios

به صورت حرفه ای عکس برداری کنید + دانلود نرم افزار

کیفیت عکس برداری یکی از مهترین ویژگی ها برای خرید تلفن همراه هوشمند است، گاهی اوقات ممکن است سطح و کیفیت سخت افزار دوربین بالا باشد ولی به دلیل ضعف نرم افزاری نتوان از حداکثر بازدهی آن استفاده نمود ولی شما می توانید با نصب این نرم افزار Camera از حداکثر کیفیت سخت افزار تلفن همراه خود استفاده کنید. البته نرم افزار فقط برای افزایش کیفیت تصاویر کارایی ندارد و می توانید به وسیله ی آن افکت و جلوه های ویژه به تصاویر اضافه کنید. از ویژگی های این نسخه می توان به مواردی چون: زوم بالا بدون افت کیفیت تصاویر، امکان قرار دادن قاب برای عکس ها، رفع لرزش دست و ... اشاره نمود.
 
 
 

 


برای آیفون؛

دخل و خرج خود را مدیریت کنید + دانلود نرم افزار

این برنامه  My Wallet  به شما کمک می کند تا تحلیل درست و دقیق بر درآمدها و هزینه های خود داشته باشید. کیف پول من می تواند نمودار های فنی کامل، نسبت به هزینه های جاری شما تهیه کند، فقط برای شروع باید هر هزینه را پس از وقوع در نرم افزار ثبت کنید تا در زمان دلخواه مخارج را حساب و کتاب کند. از ویژگی های نرم افزار می توان به امکان نشان دادن وقوع مخارج به ترتیب روز، ماه و سال اشاره کرد.
 

 

 


برای رایانه؛

مقدار مصرف ترافیک اینترنت را مدیریت کنید + دانلود

NetTraffic یک ابزار مفید برای آن دسته از افرادی از وایمکس و ADSL استفاده می کنند به دلیل اینکه برای برخی از این مشترکین ISP در نظر گرفته شده لذا برای مدیریت ترافیک اینترنت خود نرم افزار NetTraffic یک ابزار ضروری است.

 

 

 


ويندوزفون و اندرويد؛

تصاوير زمينه HD براي گوشي همراه + دانلود

شما با نصب اين نرم افزار مي توانيد تصاوير پس زمينه دلخواه خود را جستجو كرده و از آنها براي گوشي همراه خود استفاده كنيد.

 

 

 

 


این برنامه بطور هوشمند میزان ورزش شما را اندازه می گیرد + دانلود

با استفاده از برنامه Runtastic PRO می توانید شروع به ورزش کردن کنید. این برنامه توسط GPS، سرعت حرکت، میزان مسیر طی شده و مقدار انرژی مصرف شده در  زمان ورزش کردن را برای شما محاسبه می کند.

 

 

 


آخرین نسخه نرم افزار حرفه ای Advanced SystemCare؛

تعمیر، حفاظت و بهینه سازی کامپیوتر تنها با یک کلیک + دانلود

Advanced SystemCare منحصر به فردترین نرم افزار تعمیر، حفاظت و بهینه سازی کامپیوتر تنها با یک کلیک محصول شرکت IObit می باشد. این برنامه به شما کمک می کند تا از پایین آمدن سرعت، فلج شدن و از کارافتادن سیستم جلوگیری شود. نرم افزار حرفه ای SystemCare یک نرم افزار با کارایی آسان، هوشمند و قدرتمند می باشد که نسل جدیدی از نرم افزارهای سودمند برای تعمیر کامپیوتر و بهینه سازی ویندوز است و یک نرم افزارمفید برای تنظیم عالی و کاربردی سیستم می باشد.

 
yjc

 

 


آيفون، اندرويد و ويندوزفون؛

دانلود آخرين نسخه ادوب ريدر براي گوشي هاي هوشمند

PDFیک فرمت جهانی و مورد قبول برای مشاهده و به اشتراک گذاری اسناد و کتاب های الکترونیک می باشد که Adobe Readerاکنون رهبری آن را بر عهده دارد. این برنامه قادر است گونه های مختلف فرمت PDFاز قبیل فایلهای محافظت شده به وسیله کلمه عبور و فرم های قابل پر کردن را بدون هیچ گونه مشکلی برای شما باز کند.

 

 

 


 

بیوگرافی بازیگران بر روی گوشی های تلفن همراه

کتاب الکترونيکي همراه با عنوان بيوگرافي بازيگران سينما ( ايراني - خارجي ) شامل بيوگرافي برخي از هنرمندان سينما مي باشد وشما با نصب این نرم افزار برروی موبایل خود از بیوگرافی همه ی بازیگران سینما باخبرخواهید شد.

 

 

 


با گوشي كاميپوتر خود را كنترل كنيد + دانلود

Unified Remote یکی دیگر از قدرتمندترین و بهترین نرم افزارهای ریموت به کامپیوتر است که با اتصال وای فای و یا بلوتوث می توانید به کنترل کامپیوتر خود بپردازید.
 
 

 

 


گوشي خود را به دستگاه سرعت سنج پليس تبديل كنيد + دانلود

با استفاده از برنامه Radardroid Pro می توانید سرعت وسیله ای که با آن در حال حرکت هستید را به صورت دقیق مشاهده كنيد.
 

 

 


برای اندروید؛

سرعت سنج در تلفن همراه شما + دانلود

SpeedView Pro یک نرم افزار جالب و کاربردی با ویژگی های مختلف است که با استفاده از GPS داخلی گوشی سرعت حرکت شما را نمایش می دهد.

 

 

 


ويندزوفون و اندرويد؛

حرفه اي ترين نرم افزار براي عكاسي و افكت گذاري با گوشي همراه+ دانلود

با این نرم افزار می توانید عکس های متنوع بگیرید. کافی است چند عکس پیاپی بگیرید تا نرم افزار عکس ها را به هم وصل کند و شما بتوانید ۳۶۰ درجه کامل را ببینید. این نرم افزار بیش از ۲۰ میلیون طرفدار دارد و از محبوب ترین نرم افزارها در زمینه عکس و عکاسی است.

 

   

 

 


اندرويد، آيفون و ويندوزفون؛

Kik Messenger براي گوشي هاي همراه + دانلود

اين اپليكيشن از سری برنامه های چت می باشد که هر کاربر دارای یک نام کاربری بوده و با آن نام شناخته می شود. اين برنامه داری محیطی ساده و مورد پسند کاربران است.

 

 

 


رونمایی از "رهنما" نرم افزار کامل ایرانی؛

اولین نقشه تجاری ایران را اينجا دانلود كنيد



احسان ابرهام مدیر عامل شرکت تولید کننده این نرم افزار، با بیان این مطلب گفت: با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و احساس نیاز به یک مرجع قابل دسترس شبانه روزی ، مورد اعتماد و مقرون به صرفه داخلی برای پاسخگویی به نیازهای هموطنان مان در این زمینه اقدام به تولید این نرم افزار کرده ایم.

"رهنما" با سیستم کمک رسان sos این امکان را برای شما در هر لحظه و هر نقطه ای بوجود می آورد تا مهمترین مراکز خدمات شهری اعم از بیمارستان ،پمپ بنزین، داروخانه، پلیس + 10، بانکها، ایستگاههای مترو، پارکینگ ها، مراکز خرید، دفاتر اسناد رسمی، هتل ها و ... به سهولت در دسترس شما قرار گیرد.

 

 


مجموعه ای از کتاب های مولوی + دانلود

برای شما دوستداران علم و ادب پارسی مجموعه ای از کتب جلال الدین محمد بلخی معروف به مولوی را آماده کرده است که امیدواریم مورد توجه شما واقع شده باشد.

 

    

 





 

دریچه فناوری اطلاعات در شبکه های اجتماعی
 
         

گردآوری از سالار واعظی


هفته آینده هم منتظر شماره ای جدید از دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری همراه ما باشید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۳۷ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
سلام وخسته نباشید ممنون بابت برنامه های خوبی که گذاشتید
United States of America
yasaman
۰۰:۰۹ ۱۲ تير ۱۳۹۳
سلام,اگرامکان داره یک نرم افزارجامع مدیریت باشگاه های ورزشی که مربوط به ثبت نام و... ورزشکاران میشه برای دانلودقراربدید یامعرفی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس اول
۱۰:۵۹ ۰۹ تير ۱۳۹۳
لطفا حجم فایل ها راکاهش دهید
Kazakhstan
پارسا
۱۲:۵۲ ۰۹ فروردين ۱۳۹۳
با سلام بابت همه چی ممنون.
تــــــــــــــــــــــــــــشکر
Iran (Islamic Republic of)
ali
۰۶:۲۰ ۰۳ بهمن ۱۳۹۲
سلامـــــــــــــــــــــــــــــــــ بسیــــــــــــــــار
عـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــالـــــــــــــــــــــــی
بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــود،
ممــــــــــــــــــــــــــــــــــــــنــــــــــــــــــــــون.
Iran (Islamic Republic of)
یاسر
۲۲:۲۵ ۱۳ دی ۱۳۹۲
ذستتون درد نکنه واقعا سایتتون عالی.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۱:۲۱ ۰۲ دی ۱۳۹۲
ممنوووووووووون زحمت کشیدین
Iran (Islamic Republic of)
حسين
۰۰:۴۰ ۲۹ آذر ۱۳۹۲
سلام خيلى خيلى ممنون فقط من گوشيم گرانده نميدونم چرابعضى ازبرنامه هاتونوبازنميکه بعدشم ماهرچى نظرميديم درج نميکنيدلطفايادرج کنيديادليلشوبگيدممنون
Iran (Islamic Republic of)
حسين
۰۰:۳۵ ۲۹ آذر ۱۳۹۲
سلام خيلى خيلى ممنون فقط من گوشيم گرانده نميدونم چرابعضى ازبرنامه هاتونوبازنميکه بعدشم ماهرچى نظرميديم درج نميکنيدلطفايادرج کنيديادليلشوبگيدممنون
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۰۲ ۲۹ مهر ۱۳۹۲
می شه لطفا اون نرم افزاری که برنامه های اندروید رو کامل پاک می کنه رو واسم ایمیل کنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۲۲ مهر ۱۳۹۲
ازلطفتون ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۸:۴۲ ۲۲ مهر ۱۳۹۲
ممنون خیلی خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۲۱ مهر ۱۳۹۲
واقعا عالی بود..خیلی ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۲۱ مهر ۱۳۹۲
عالی بود...ممنون
-
لقمان
۱۵:۲۶ ۲۱ مهر ۱۳۹۲
باسلام چند وقت پیش نرم افزاری برای چاپگر معرفی کردید.همون که مصرف جوهر چاپگر را کاهش میداد. لطفا دوباره تو سایت قرار دهید دانلودش کنیم. با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۲:۲۰ ۲۱ مهر ۱۳۹۲
سلام خسته نباشید بابا گناه ما چیه که سیستم عامل گوشی ما سیمبینه خداییش این حقه ماست که هیچ برنامه ای برامون نمیذارید.....
Iran (Islamic Republic of)
فرشاد
۰۰:۱۰ ۲۱ مهر ۱۳۹۲
سلام لطفا منوی نرم افزاراتون فارسی باشه ممنون........
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۳:۱۷ ۲۰ مهر ۱۳۹۲
سلام. خسته نباشید. متشکرم که زحمت می کشید به ماکمک میکنید
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرخشانی
۲۲:۰۷ ۲۰ مهر ۱۳۹۲
مممممممممممرررررررررررررر3333333333333300000000000خوب.بود
Iran (Islamic Republic of)
ali
۲۰:۲۳ ۲۰ مهر ۱۳۹۲
من گوشيم نوكيا5233است لطفا برنامه اپديت برام بذاريد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۲۰ مهر ۱۳۹۲
خوووب بود خوشم امد
Iran (Islamic Republic of)
جلال فراحی
۱۲:۱۶ ۲۰ مهر ۱۳۹۲
باسلام.لطفا یک انتی ویروس جهت دانلودرادرساییتان قراردهید.باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۱:۴۷ ۲۰ مهر ۱۳۹۲
سلام. دستتون درد نکنه از محتوای باحال سایتتون .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۱۰ ۰۷ فروردين ۱۳۹۳
ممنونم از نظر خوبتون
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۰۷:۴۸ ۲۰ مهر ۱۳۹۲
با سلام
بعضی از برنامه ها و نرم افزاراتون بعد دانلود نصب نمیشه
برای موبایل برنام های جالبتر بزارید .
بعضی نرم افزاراتون چنرد بار که دانلود میشه
لطفا به روز باشید و نرم افزارهای بهتر برای گوشی همراه بزارید .ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۲۰ مهر ۱۳۹۲
ممنون .میشه نرم افزار های پزشکی علی الخصوص دیکشنری و نرم افزاری برای تبدیل فرمت chmبه pdf بزارین؟
Iran (Islamic Republic of)
رعنا
۲۲:۰۸ ۱۹ مهر ۱۳۹۲
Adobe reader برای سیمبین لطفا، اگه میشه برام ایمیل کنین.
Iran (Islamic Republic of)
مرتضي
۲۱:۲۴ ۱۹ مهر ۱۳۹۲
عالي بود.
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۲۰:۱۳ ۱۹ مهر ۱۳۹۲
خیلی خیلی ممنوووو ن .
Iran (Islamic Republic of)
فهیمه رضایی
۱۴:۳۰ ۱۹ مهر ۱۳۹۲
با سلام وتشکر از نرم افزار هایی که برای دانلود گذاشتید لطفا نرم افزار رمز گذاری فولدر عکس رو که قبلا روی سایت گذاشته بودید یه بار دیگه برای دانلود بذارید با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۱۹ ۱۹ مهر ۱۳۹۲
سلام واقعا عالي بود
Iran (Islamic Republic of)
مهدی اکبری
۰۷:۰۹ ۲۰ مهر ۱۳۹۲
باسلام
گوشی من N8 هست و از مشتریان همیشگی شما هستیم ولی متاسفانه نرم افزارهای سیمبیان را در وب سایت خود به ندرت می گذارید نمیدانم دلیلش چیست ولی فکر می کنم حداقل 50% گوشی های مردم سیستم جاوا را دارند! شاید گوشی شما هم اندروید یا ... هست که ما رو نمی بینید!
موفق باشید