سردار نقدی در مراسم افتتاحیه اعزام کاروان‌های راهیان نور:

سران کاخ سفید بیمار روانی هستند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه رسم آمریکایی‌ها این است که وقتی هر کسی را می‌کشند، بلافاصله وی را به عنوان بیمار روانی معرفی می‌کنند، گفت: بیمار روانی سران کاخ سفید هستند که دم دست‌ترین اقدام برای آن‌ها کشتن انسان‌هاست.

به گزارش خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار "محمدرضا نقدی"، در مراسم افتتاحیه اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی غرب، شمال غرب و جنوب که صبح امروز در مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: خدا را شاکرم که توفیق داد تا امسال چهارمین دوره این حرکت نورانی یعنی هجرت الی الله و زیارت شهیدان را از مرقد نورانی امام خمینی (ره) و در کلاس درس معلم مدرسه عشق آغاز کنیم، امامی که نهاد مبارک و شجره طیبه بسیج را با قلب نورانی خود غرس کرد و امروز شاهد میوه‌های ارزشمند این درخت تناور هستیم.
 
وی ادامه داد: هجرت الی الله، حرکت برای شناخت حقیقت و گردش در زمین برای کسب معارف و شناخت حقایق عالم و فرمان خداست، لذا خدا را شاکر هستیم که توفیق داد تا به برکت وجود نظام ولایت، نوجوانان ما توفیق یابند که این مسیر نورانی را در آغاز زندگی خود بپیمایند. زندگی شهدا و آرمان‌های آن‌ها درس‌های فراوانی دارد که نوجوانان با فراگرفتن این درس‌ها ذخیره‌ای را برای زندگی خود تأمین خواهند کرد.

"رئیس سازمان بسیج مستضعفین" گفت: دانش‌آموز هوشیار کسی است که در حیطه معرفت و دانش، خود را در دایره کتاب‌ها محدود نکند و به محیط اطراف خود نگاه کرده، از گذشتگان عبرت و از اندوخته‌های رهروان راه حقیقت درس بگیرد؛ چه اندوخته‌ای بالاتر از آنچه که شهدا برای ما دارند.
 
نقدی در تشریح یکی از درس‌هایی که از سفر نورانی راهیان نور می‌گیریم بیان داشت: صدها هزار شهید و جانباز تنها و تنها یکی از صدها جنایت پلید رژیم آمریکا در طول تاریخ ننگین خود است؛ رژیمی که در طول تاریخ خود هیچ روزی دستش از جنایت دور نبوده و هیچ روزی نگذشته مگر آنکه دستش به خون بی‌گناهان آلوده شده باشد.
 
وی ادامه داد: روز گذشته در آمریکا شاهد کشته شدن یک مادر در اطراف کنگره بودیم، همین دیروز دیدیم که چگونه یک مادر مظلوم با فرزند یک ساله خود تنها به جرم اینکه از نوار امنیتی پلیس به اشتباه عبور کرده بود، به سادگی به ضرب گلوله در جلوی کاخ سفید و کنگره کشته شد. این خانم چه جرمی مرتکب شده و آیا هیچ راهی برای بازداشت یا متوقف کردن این مادر به همراه طفلش به جز زدن گلوله مستقیم وجود نداشت. رسم آمریکایی‌ها این است که وقتی هر کسی را می‌کشند، بلافاصله وی را به عنوان بیمار روانی معرفی می‌کنند. بیمار روانی سران کاخ سفید هستند که دم دست‌ترین اقدام برای آن‌ها کشتن انسان‌هاست.
 
رئیس "سازمان بسیج مستضعفین" در ادامه اظهار داشت: با این سفرها (راهیان نور) خصلت شهدا و ماهیت دشمنانمان را بهتر می‌شناسیم و به‌حمدالله این حرکت ارزشمندی که با حمایت آموزش و پرورش آغاز شده، دستاوردهای زیادی از جانب دانش‌آموزان و اولیای آن‌ها داشته است.
 
نقدی تصریح کرد: همین دیروز رسوایی آن‌ها را دیدید؛ آن‌ها در بوق و کرنا کردند که دولت سوریه از گازهای شیمیایی استفاده می‌کند، اما مشاهده کردیم که در مرزهای تونس مقادیر زیادی از گاز شیمیایی که متعلق به تروریست‌ها بود، کشف شد.

وی گفت: امسال پنج استان در مناطق مرزی میزبان نوجوانانی هستند که می‌خواهند از مکتب 36 هزار دانش‌آموز شهید درس بگیرند و خود را برای میدان‌های جهاد آماده کنند. ملت ایران با رهبری امام خمینی (ره) حرکت خود را آغاز کرد و در این راه 220 هزار شهید و صدها هزار جانباز تقدیم این راه شد.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان خاطرنشان کرد: دنیا بداند این جوانان آماده می‌شوند که این حماسه را ادامه دهند و تا وقتی که بانگ مقدس لا اله الله و محمد رسول‌الله در تمام گیتی طنین‌اندز است، این ملت از پا نخواهد نشست و مبارزه را با ظلم و ستم تا نابودی کامل استکبار و محو صهیونیسم ادامه خواهند داد و ان‌شاءالله همه با هم نماز جماعت را در بیت‌المقدس اقامه خواهیم کرد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار