سه گانه "كلانتر" با "محسن شاه محمدي"

"محسن شاه محمدي" كارگردان تلويزيون با ساخت سه گانه "كلانتر" زحمات پليس‌ها را به نمايش گذاشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، "محسن شاه محمدي" يكي ديگر از كارگردانان تلويزيون است كه آثاري چون "شليك نهايي"، "تصميم نهايي"، "گارد ساحلي"، "كلانتر 2 و 3" را در پرونده‌ي كاري خود در ژانر پليسي دارد.

"شليك نهايي" نخستين سريال پليسي وي محسوب مي‌شود كه در سال 74 از شبكه‌ي يك سيما پخش شد و مورد توجه مخاطبان بسياري قرار گرفت.

در اين مجموعه تلويزيوني يك پليس به صورت مخفيانه به جامعه تبهكاران نفوذ مي‌كند و به مرور فعاليت آنها را مختل كرده و در پايان باعث از هم پاشيدن جمع خلافكاران مي‌شد.

در سريال "شليك نهايي"، "داريوش فرهنگ" در نقش سرگرد "كلاني" وارد يك باند حرفه‌اي از خلافكاران مي‌شود كه در زمينه‌هاي قاچاق مواد مخدر فعال هستند و او براي بيرون كشيدن دوست دوران كودكي‌اش كه نقش آن را "رضا كيانيان" ايفا مي‌كرد خود را وارد اين باند كرد.

در اين مجموعه‌ي تلويزيوني "سياوش طهمورث"، "مرحوم منوچهر حامدي"، "جهانگير فروهر"، "جمشيد اسماعيل خواني"، "شهره لرستاني" و "آتنه فقيه‌ نصيري" ايفاي نقش كردند.
 
اين كارگردان اثر ديگري را با نام "تصميم نهايي" در ژانر پليسي در سال 80 توليد كرد كه باز هم "داريوش فرهنگ" ايفاگر نقش پليس بود و در سال 84 سريال "كلانتر" را روانه آنتن شبكه‌ي يك سيما كرد كه در آن "ايرج نوذري" نقش پليس را بر عهده داشت و پس از آن "شاه محمدي"، "كلانتر 2 و 3" را با بازي "ايرج نوذري" در نقش يك كارگاه پليس ساخت كه هر بار به كشف يك ماجراي پليس مي‌پرداخت. /ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۲۱ تير ۱۳۹۶
سلام میتونم با آقای شاه. محمدی تماس تلفنی داشت
Iran (Islamic Republic of)
بچه های خوب تحت پوشش بهزیستی در اهواز
۰۹:۰۸ ۰۱ خرداد ۱۳۹۶
سلام .میشه با اقای شاه محمدی صحبت کنین سریال کلانتر رو با همون بازیگرای قبلی و آقای نوذری باز هم برامون بسازن؟این سریال رو خیلی دوست داریم و هرسال منتظریم باز هم منتظر میمونیم.این سریال میتونه به خوبی سریال ناوارو باشه و ما دوست داریم به همون اندازه هم طولانی باشه.با همون بازیگرا و همون گریم قبلی عمو ایرج.لطفا این سریالو برامون بسازن.