آخرین تلاش شاگردان ولاسکو برای تکرار قهرمانی؛

نبرد پارک مصدوم مقابل ولاسکو با انگیزه

امروز تیم ملی والیبال کشورمان آخرین رویارویی خود را در مصاف با تیم کره جنوبی برای رسیدن به عنوان قهرمانی برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم ملی والیبال کشورمان درحالی به مصاف تیم کره جنوبی می‌رود که تاکنون تمامی دیدارهای خود را مقتدرانه پیروز شده و تنها با یک ست که در مقابل کره جنوبی واگذار کرده راهی فینال این دوره از  مسابقات شده است.

با توجه به آنکه پارک ون سرمربی تیم ملی کره جنوبی در گذشته سکان هدایت تیم ملی ایران را بر عهده داشته است و به نوعی برخی‌ها رشد کنونی والیبال کشورمان را مدیون راهنمایی‌های وی می‌دانند، این دیدار بسیار  سخت و تا حدودی حیثیتی است.

امروز تیم‌های کره جنوبی و ایران در هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی مردان آسیا برای دومین بار به مصاف یکدیگر خواهند رفت ملی پوشان کشورمان در دیدار نخست توانستند سه بر یک حریف را شکست دهند.

این بازی برای هر دو تیم از اهمیت بسزایی برخوردار است حال تیم های ایران و کره جنوبی با بازی خوانی و آنالیز دقیقی از یکدیگر داشته اند در دبی رودروی یکدیگر می روند.

از تیم والیبال کره جنوبی می توان به عنوان خاص ترین تیم آسیا یاد کرد و این نام از نوع بازی آنها نشات می گیرد کره ای ها همچنان والیبال را به سبک قدیمی بازی می کنند آنها پس از ژاپن با چهار مدال طلا، سه نقره، و هشت برنز در مکان دوم پر افتخار ترین تیم قاره کهن قرار گرفته اند.


پارک وون سرمربی تیم ملی کره جنوبی در بازی مقابل چین از ناحیه پا دچار مصدومیت شد و قرار است امروز با پای گچ گرفته شده مقابل تیم ایران بازیکنانش را هدایت کند در آن طرف زمین مسابقه هم تیم ایران به سرمربیگری خولیو ولاسکو قرار دارد ولاسکویی که تاکنون توانسته 90درصد قول هایی که به فدراسیون والیبال، مسئولان و مردم ایران زمین داده بود عملی کند اگر المپیک هم می رفتیم امروز باید می گفتیم صد درصد قول هایش عملی شده است.

ولاسکو و شاگردانش مقابل کره از انگیزه بالایی برخوردار هستند ملی پوشان کشورمان پیش از اعزام به دبی می گفتند برای قهرمانی می رویم ولی به ما استرس وارد نکنید.

برخی از فعالان اصحاب رسانه، مردم و مسئولان فقط با آرزوی موفقیت کردند برای آنها سعی داشتند بار فشار روحی و روانی بازیکنان و کادر فنی را تا حدودی کم کنند که خوشبختانه تاکنون نتایج کسب شده در مسابقات قهرمانی مردان آسیا حاکی از وجود آرامش در تیم دارد.

با تمام این اوصاف امروز می خواهیم تیم ایران کره را شکست دهد و در دیار اعراب مدال طلا را بر گردن آویزد.

با آرزوی موفقیت برای تمام والیبالیست ها

پايان متن/آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ایران عزیز
۱۶:۴۴ ۱۴ مهر ۱۳۹۲
الهی به امید تو
آخرین اخبار