معدني: ليگ جهاني اعتماد به نفس ملي پوشان را بالا برده است

حسين معدني سرمربي اسبق تيم ملي واليبال كشورمان عملكرد تيم ايران را در اين دوره از مسابقات قهرماني مردان آسيا بسيار ايده آل و عالي ارزيابي كرد.

حسين معدني سرمربي اسبق تيم ملي واليبال كشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تيم ملي كشورمان در اين دوره از مسابقات قهرماني آسيا بسيار حرفه اي و سطح بالا كار كرد.  
 
ملي پوشان نشان دادند كه واليبال ايران فراتر از آسيا رفته و از حريفان خود در مسابقات چنين سطحي يك سرو گردن بالاتر است.  
 
وي گفت: تيم ايران در اين مسابقات تنها با يك ست باخته كه آن هم اتفاقي بود به قهرماني رسيد و با تمام اقتدار نشان داد كه بهترين تيم قاره كهن است و خواهد بود.  
 
وي در خصوص تفاوت قهرماني در اين دوره از مسابقات آسيايي را با دوره گذشته گفت: شانزدهمين دوره مسابقات قهرماني مردان آسيا در تهران برگزار شد و اين ميزباني روي عملكرد ملي پوشان تاثيرگذار بود هم چنين تيم ايران از نظر فني اختلاف چنداني با حريفانش نداشت اما در هفدهمين دوره اين مسابقات ملي پوشان كشورمان يك سطح ديگري از واليبال را اجرا كردند.  
 
سرمربي اسبق تيم ملي واليبال در ادامه اظهار داشت: حضور موفق تيم ملي ايران در مسابقات ليگ جهاني و كسب نتايج قابل قبول مقابل حريفان صاحب نام نوعي اعتماد به نفس را به ملي پوشان القا كرد و با توجه به اين مساله بازيكنان به راحتي در شرايط سخت و زماني كه از حريف عقب هستند اين اطمينان را به خود دارند كه مي توانند فاصله امتيازي را به خوبي جبران كنند./آق

برچسب ها: تیم ، لیگ ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار