معروف: انتظارات مردم از ما طبیعی است/توقع مالی از مسئولان نداریم

سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال گفت: قهرمانی در قاره آسیا حاصل یک تلاش دسته جمعی شش ماهه بود.

سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: همانطور که انتظار داشتیم تیم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا ظاهر شد. تمامی بازیکنان و اعضای کادر فنی سنگ تمام گذاشتند و باعث شد تا ما به هدفمان برسیم.

وی در خصوص این مسئله که مردن با خیال راحت بازی ها را نگاه می کردند گفت: اتفاقاتی که در لیگ جهانی برای تیم رخ داد انتظارات مردم را بالا برد برای هیچ کس قابل قبول نبود که ما به تیم های آسیایی ببازیم و یا حتی یک ست واگذار کنیم طبیعی است که مردم علاقمند باشند تا بدون باخت قهرمان شویم.

وی تصریح کرد: در دبی همه از والیبال ایران صحت می کردند ما هم نشان دادیم که یک سر و گردن از آسیا بالا نریم امیدوارم کسب این سکوها در مسابقات جهانی کشانده شود.

وی در پاسخ به این سوال که این نسل برای والیبال ما باقی می ماند؟ گفت: خوشبختانه تیم های پایه ما بسیار خوب کار می کنند در حال حاضر تیم ملی زیر 23 سال در برزیل توانسته نتایج خوبی را تاکنون کسب کند این امر حاکی از آن است پشتوانه سازی خوبی در والیبال  انجام شده و هیچ یک از بازیکنان در حاشیه امنیت برای دعوت شدن به تیم ملی نیستند چه بسا نسل بعدی مقام های بهتری را کسب خواهند کرد.

 وی در خصوص انتظارات ملی پوشان از مسئولان اظهار داشت: به هیچ عنوان انتظارات ما از مسئولان در بحث مالی و مادی نیست ما هر سال ابتدای فصل بخشی از مبالغ قرار دادمان را به فدراسیون می دهیم برای کمک در اجرای  برنامه ها در حال حاضر بحث حمایت و توجه برای ادامه بهتر کار است برای اینکه والیبال این روند را ادامه دهد نیاز به حمایت مسئولان داریم./آق

برچسب ها: سعید ، معروف ، کاپیتان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار