امیر جعفری:

«شایعات» با آثار کمدی تئاتر دنیا برابری می‌کند

امیر جعفری پس از تماشای نمایش «شایعات» به کارگردانی رحمان سیفی‌آزاد گفت: این نمایش یک کمدی آبرومند است و با نمایش‌های کمدی برتر دنیا برابری می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، امیر جعفری بازیگر تئاتر سینما و تلویزیون به تماشای نمایش «شایعات» نوشته نیل سایمون و به کارگردانی رحمان سیفی آزاد نشست.

این بازیگر مطرح تئاتر پس دیدن این نمایش گفت: «شایعات» یکی از بهترین کمدی‌هایی بود که در چند وقت اخیر دیده بود؛‌ این اثر دارای رتیم مناسب و پر جنب و جوش است که در آن بازیگران فوق العاده هستند.

جعفری ضمن اشاره به کارگردانی خوب سیفی‌آزاد، ادامه داد: «شایعات» یک کمدی آبرومند است و با نمایش‌های کمدی برتر بین‌المللی برابری می کند.

بازیگر نمایش «ترن» در پایان خاطرنشان کرد: نوع انتخاب بازیگران طوری بود که هرکس جای خود قرار گرفته بود و ما در اجرای امشب واقعا دو ساعت لذت بردیم و خندیدیم.

در این نمایش احمد ساعتچیان، مجید صالحی، جواد عزتی، سعید چنگیزیان، نگار عابدی، رویا میرعلمی، فهیمه امن‌زاده و بهرام افشاری از بازیگرانی هستند که در آن به ایفای نقش می‌پردازند.
 
البته پیش از این هومن برق‌نورد و بهاره رهنما نیز در این اثر حضور داشتند اما به دلیل مشغله کاری نتوانستند این گروه را همراهی کنند. در این اثر رضا گوران به عنوان مشاور کارگردان، منوچهر شجاع طراحی صحنه، گلناز گلشن طراحی لباس و نیما دهقان به عنوان تهیه‌کننده سیفی آزاد را همراهی می‌کنند.
 
لازم به ذکر است بلیت نمایش «شایعات» از شنبه تا چهارشنبه هر هفته با تخفیف 25 درصدی به دانشجویان ارائه می‌شود
 
نمایش «شایعات» به کارگردانی رحمان سیفی‌آزاد ساعت 20:30 در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر اجرا می‌شود./ي2
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.