کشوری فرد: مایلی کهن و دایی باید تمرکزشان را روی تیمشان بگذارند

مدیرعامل باشگاه صبای قم گفت: من به مایلی کهن نگفتم که مصاحبه اي برعلیه علی دایی نکند از وی خواستم که تمرکزش روی تیم باشد.

محمدرضا کشوری فرد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: محمد مایلی کهن و علی دایی در سه، چهار روز تعطیلی لیگ بر علیه یکدیگر مصاحبه می کردند اما بايد با شروع لیگ برتر هر 2 مربی تمرکزشان روی تیم هایشان باشد.

مدیرعامل تیم فوتبال صبای قم در ادامه اظهار داشت: به هر حال هر 2 مربی جزو بزرگان فوتبال هستند و در این مقطع حساس باید آرامششان را حفظ و در جهت موفقیت تیمشان اقدام کنند.

وی درباره صحبت با رویانیان برای مصاحبه نکردن دایی بر علیه مایلی کهن گفت: من صحبتی با رویانیان نکردم. مدیرعامل پرسپولیس مدیریت قوی دارد اگر خودش لازم بداند با دایی برخورد می کند و نیازی به پیشنهاد من ندارد.

کشوری فرد درباره فساد در فوتبال بیان داشت: به هرحال این مسائل در فوتبال اتفاق می افتد مهم این است که مسئولان برخورد قانونی با افراد متخلف داشته باشند.

وی در ادامه اظهار داشت: برخی از اهالی فوتبال نباید بدون سند و مدرک درباره رشوه گیری در فوتبال صحبت کنند و مسئولان هم بعد از اثبات این مسائل باید متخلفان برخورد قاطعانه کنند. فرهنگ سازی هم از اشاعه فساد در فوتبال جلوگیری می کند.

مديرعامل باشگاه صباي قم عنوان کرد: من در این مدت که مدیرعامل تیم هستم در مورد رشوه گیری در فوتبال چیزی را نه شنیده و نه دیده ام تا دراین مورد صحبت کنم. به هر حال ما مستنداتی در این مورد نداریم تا به مسئولان فدراسیون فوتبال ارائه دهیم.

وی درباره وضیعت عنایتی گفت: عنايتي بازیکن حرفه ای است و تا پایان قراردادش هم در تیم صبا می ماند. به هرحال ما تا الان پیشنهادی از یک تیم آمریکایی برای خدمت گرفتن عنایتی دریافت نکرده ایم و خود این بازیکن هم چیزی به ما نگفته است.

کشوري فرد درباره شکایت علی دایی از مایلی کهن بیان داشت: تا جایی که می دانم علی دایی هنوز شکایتی از مایلی کهن نکرده است. امیدوارم که این اتفاق نیفتد و این موضوع به شکایت کشی نرسد.

مديرعامل باشگاه صباي قم تصريح کرد: به نظرم علی دایی و محمد مایلی کهن باید با مذاکره اختلاف هایشان را برطرف کنند تا کارشان به دادگاه کشیده نشود حضور در دادگاه خوشایند هر 2 بزرگوار نیست.

وی درباره عملکرد تیم صبای قم تا پایان هفته دوازدهم بیان داشت: تیم ما خوب بازی می کند اما نتیجه نمی گیرد. امیدواریم در این تعطیلات نقاط ضعف تیم را برطرف شود تا تیم در ديدارهای بعدی نتایج لازم را کسب کند.

کشوري فرد در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان فوتبال باید با درایتشان اختلافات بین مایلی کهن و دایی را برطرف کنند.

پايان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار