کرمانشاه/

تردد كاميون و تريلر در محور كرمانشاه - قصرشيرين فردا ممنوع است

فرمانده پلیس راه انتظامی استان کرمانشاه گفت:تردد هرگونه کامیون وتریلر(حاملین مواد سوختی ومحموله های صادراتی)از اولین ساعات صبح فردا تا پایان همان روز در محور ارتباطی کرمانشاه-قصرشیرین و بالعکس ممنوع است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

سرهنگ خسرو كوثري گفت: اين تصميم با هدف تسهيل در تردد خودروهاي كاروان هاي راهيان نور و زائران شركت كننده در مراسم دعاي پر فيض عرفه كه در نقطه صفر مرزي خسروي برگزار مي شود، اتخاذ شده است.
وي از تقويت پوشش پليس در ارتباط با نظارت بر مسيرهاي منتهي به اجراي دعاي روز عرفه خبر داد و تاكيد كرد: تردد هرگونه وسايل نقليه سنگين و كاميون هاي حامل سوخت بويژه تانكرهاي عراقي از قصرشيرين به كرمانشاه و بالعكس نيز در زمان ياد شده، ممنوع است و ماموران پليس راه از تردد اين گونه وسايل ممانعت مي كنند.
كوثري فر گفت: انتظار داريم رانندگان خودروها ضمن رعايت مقررات راهنمايي و رانندگي، بمنظور حفظ سلامتي خود و سرنشينان از سرعت و سبقت هاي غيرمجاز و تجاوز به چپ پرهيز كرده و با بستن كمربند ايمني و رعايت حوصله در رانندگي و پرهيز از عجله و شتاب، زمان سفر خود را طوري تنظيم كنند كه با مشكلي مواجه نشوند.
فرمانده پليس راه كرمانشاه با بيان اينكه پليس در خدمت مردم است، افزود: با همكاري جمعيت هلال احمر و مركز فوريت هاي اورژانس و ديگر ارگان هاي امدادي، روزي بدون خطر را پشت سر بگذاريم.
سرهنگ كوثري فر از استقرار گشت هاي محسوس و نامحسوس پليس راه در محورهاي ارتباطي كرمانشاه به قصرشيرين و بالعكس خبر داد و گفت: ماموران پليس راه براي تامين سلامت شركت كنندگان در مراسم دعاي عرفه در مرزهاي سومار و خسروي، بدون اغماض با رانندگان متخلف برخورد مي كنند. /س

برچسب ها: کرمانشاه ، تردد ، محور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.