طیبی:کری خوانی نیست، امتیاز دربی مشهد برای ماست

بازیکن تیم فوتبال پنت هاوس مشهد گفت: تمام شرایط برای حضور بی نظیرمان در دربی مشهد فراهم شده است پاسخ زحمات مسئولان باشگاه را می دهیم.

 حمید طیبی بازیکن تیم فوتسال پنت هاوس مشهد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  گفت: در شرایطی که لیگ برتر به دلیل برگزاری رقابت های گرند پریکس تعطیل است دربی مشهد در لیگ دسته یک پیش تر مورد توجه قرار می گیرد البته با توجه به تمریناتی که انجام شده  و انگیزه های تیم رقابت دیدنی و جذابی پیش رو خواهیم داشت با وجود اینکه این بازی مانند دیگر رقابت ها فقط سه امتیاز را از آن ما می کند اما جذابیت های دربی همیشه باعث شیرین شدن پیروزی ها می شود.

 وی افزود: البته سرمربیان با تجربه هر دو تیم گویای رقابتی دشوار است بی غم تاکنون برنامه های موثری را برای حضور شایسته مان در لیگ تدارک دیده که باعث رسیدن به شرایط ایده آل جسمانی شده است شرایط روحی و روانی تیم نیز به دلیل زحمات مدیریت در حد مطلوبی است برپایی اردوهای کوتاه مدت قبل از شروع  رقابت ها  باعث آماده سازی تیم و ایجاد جوی صمیمانه تیم شده است.

 طیبی در ادامه بیان داشت: رقابت تنگاتنگ را در پیش خواهیم داشت زیرا مهره های اثرگذاری در تیم حریف حضور دارند اما ما نیز در همین شرایط به سر می بریم و کری خوانی  نمی کنیم اما با توجه به توانایی هایمان تنها به شکست  حریف و کسب امتیاز با ارزش دربی می اندیشیم و هیچ چیز سر راهمان نیست. با توجه به زحمات بی دریغ کادر پزشکی و تقوی مربی بدنسازی تیم مصدومیتی که برایم ایجاد شده بود رفع شد تا بدون هیچ مشکلی به این بازی مهم برسم در حال حاضر هیچ ناراحتی ندارم و به سبب آن از پزشک و مربی بدنساز تیم تشکر  می کنم./آق

برچسب ها: کرسی ، خوانی ، نیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار