اوبرلندیای برزیل – مسابقات والیبال زیر 23 سال مردان جهان؛

عبادی پور: بازیکنان کم نگذاشتند

میلاد عبادی پور ملی پوش جوان و با آتیه والیبال از جمله بازیکنان جایگزینی بود که در مسابقات زیر 23 سال مردان جهان هر گاه راهی میدان شد ، به نحو مطلوب نظر کادرفنی را تامین کرد.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، میلاد عبادی پور که تنها نماینده تیم جوانان از مسابقات جهانی استانبول است که به ترکیب تیم زیر 23 سال اضافه شده، در مورد عملکرد خود و تیم ایران در برزیل گفت : بد نبودیم و بازیکنان واقعا کم نگذاشتند و من هم هدفم کمک به تیم بود که امیدوارم توانسته باشم نظر مربیان را بر آورده کرده باشم.

بازیکن قدرتی دریافت کننده تیم ایران در مورد بازی با تونس نیز گفت: تونسی ها بد نبودند و برابر ما نیز خوب ظاهر شدند. البته مربیان تاکید کرده بودند، تیمی که با آرژانتین 3 بر 2 کرده است، حریفی آسان نخواهد بود. من فکر می کنم بازی ها یک مقداری برای تیم ما که با هدف راهیابی به جمع 4 تیم مرحله پایانی وارد این بازی ها شده خسته کننده شده و به همین دلیل نوسانات تیمی گاهی باعث بروز مشکل می شود.

وی افزود: بازیکنان همچنان نتوانسته اند آن بازی با روسیه و خصوصا آنچه که در ست اول آن اتفاق افتاد را فراموش کنند. دلیل شکست سنگین ما هم در مصاف با صربستان ناشی از استرس بالا و شکست دو باره بود. فکر می کنم در شرایط طبیعی می توانستیم در مقابل صرب ها بهتر ظاهر شویم.

عبادی پور در باره مقایسه بازی های زیر 23 سال با جوانان جهان در استانبول، گفت: سطح بازی های جوانان خیلی بالاتر بود.

ملی پوش ارومیه ای والیبال در خصوص میزان آمادگی اش برای همراهی با کاله در باشگاههای جهان نیز گفت:هنوز از آسیب دیدگی ناحیه مچ پای راست بهبود نیافته ام و دلم نیز برای خانواده ام که تقریبا دو ماه با آنان ارتباط نداشته ام حسابی تنگ شده است.

وی در خاتمه در مورد بازی امشب با ونزوئلا گفت : این درست که آنها آرژانتین را برده اند ولی از تیم ما کاملا می ترسند و فکر می کنم با آن برد سه بر صفر از آنها حسابی زهر چشم گرفته ایم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار