نکونام: فردا تایلند را با حمایت هواداران خواهیم برد

جواد نکونام کاپیتان تیم ملي خواستار حمایت هواداران شد و اضافه کرد: فردا با حمایت هواداران قاطعانه تایلند را خواهیم برد.

جواد نکونام بازیکن تیم ملی در خصوص بازی با تایلند و حمایت هواداران به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: امیدواریم که فردا با حمایت هواداران بتوانیم تیم ملی تایلند را شکست بدهیم و 3 امتیاز حساس این بازی را بگیریم.

وی افزود: تایلند تیم خطرناکی است و حتی 3-2 بازی اخیرش را به خوبی انجام داده است و قطعاً فردا بازی سختی در پیش داریم و امیدوارم بتوانیم بر تایلند غلبه کنیم.

وی در مورد اضافه شدن تعداد بازیکن جدید که به تیم ملی اضافه شدند عنوان کرد: همه بازیکنان مثمرثمر هستند و برای موفقیت ایران تلاش خواهند کرد و از هیچ کوششی دريغ نمي کنند.

نکونام ادامه داد: امیدواریم که فردا زیر پرچم 3 رنگ کشورمان بتوانیم تیم ملی تایلند را شکست دهیم.

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم هواداران با حضور خود در ورزشگاه آزادی بار دیگر حامی ما و تیم باشد.

آندرانیک تیموریان نیز در خصوص بازی حساس تایلند گفت: شرایطمان خوب است و خوب تمرین کرده ایم و خدا را شکر مشکلی نداریم و توانستیم به لحاظ بدنی به آمادگی کامل رسیده ایم.

وی در مورد اینکه حضور بازیکنان جدید به نفع یا ضرر تیم است گفت: اینها بازیکنان خوبی هستند و از اینکه به ترکیب اضافه شدند و امیدوارم با حضورشان تیم در وضعیت خوبی قرار گیرد.

وی در پایان از هواداران خواست در ورزشگاه حضور یابند تصریح کرد: امیدوارم که بتوانیم فردا مقابل تایلند نتیجه خوبی را بگیریم تا شاهد موفقیت ایران و خوشحال کردن مردم باشیم.

پايان متن/آق
برچسب ها: تیم ملی ، تایلند ، بازیکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار