مدفن زائر امام زمان (عج) در عرفات +عکس

حجت الاسلام قاضی زاهدی گلپایگانی می فرماید: من در تهران از جناب آقای حاج محمدعلی فشندی که یکی از اخیار تهران است، شنیدم که می گفت: من از اول جوانی مقیّدبودم که تاممکن است گناه نکنم و آن قدر به حج بروم تا به محضر مولایم حضرت بقیة اللّه، روحی فداه، مشرف گردم. لذا سالها به همین آرزو به مکه مشرف می شدم.

 به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، در یکی از این سالها که عهده دار پذیرایی جمعی از حجاج هم بودم، شب هشتم ماه ذیحجه با جمیع وسائل به صحرای عرفات رفتم تا بتوانم قبل از آنکه حجاج به عرفات بیایند، برای زواری که با من بودند جای بهتری تهیه کنم. تقریبا عصر روز هفتم بارها را پیاده کردم و در یکی از آن چادرهایی که برای ما مهیا شده بود، مستقر شدم. ضمنا متوجه شدم که غیر از من هنوز کسی به عرفات نیامده است. در آن هنگام یکی از شرطه هایی که برای محافظت چادرها در آنجا بود، نزد من آمد و گفت: تو چرا امشب این همه وسائل را به اینجا آورده ای؟ مگر نمی دانی ممکن است سارقان در این بیابان بیایند و وسائلت را ببرند؟ به هر حال حالا که آمده ای، باید تا صبح بیدار بمانی و خودت از اموالت محافظت بکنی. گفتم: مانعی ندارد، بیدار می مانم و خودم از اموالم محافظت می کنم. 


آن شب در آنجا مشغول عبادت و مناجات با خدا بودم و تا صبح بیدار ماندم تا آن که نیمه های شب دیدم سید بزرگواری که شال سبز به سر دارد، به در خیمه من آمدند و مرا به اسم صدا زدند و فرمودند: حاج محمدعلی، سلام علیکم. من جواب سلام را دادم و از جا برخاستم. ایشان وارد خیمه شدند و پس از چند لحظه جمعی از جوانها که تازه مو بر صورتشان روییده بود، مانند خدمتگزار به محضرش رسیدند. من ابتدا مقداری از آنها ترسیدم، ولی پس از چند جمله که با آن آقا حرف زدم، محبت او در دلم جای گرفت و به آنها اعتماد کردم. جوانها بیرون خیمه ایستاده بودند ولی آن سید داخل خیمه تشریف آورده بود. ایشان به من رو کرد و فرمود: حاج محمد علی! خوشا به حالت! خوشا به حالت! گفتم: چرا؟

فرمودند: شبی در بیابان عرفات بیتوته کرده ای که جدم حضرت سیدالشهداء اباعبداللّه الحسین(علیه السلام) هم در اینجا بیتوته کرده بود. من گفتم: در این شب چه باید بکنیم؟ فرمودند: دو رکعت نماز می خوانیم، در این نماز پس از حمد، یازده مرتبه قل هو اللّه بخوان.

لذا بلند شدیم و این عمل را همراه با آن آقا انجام دادیم. پس از نماز آن آقا یک دعایی خواندند که من از نظر مضامین مانند آن دعا را نشنیده بودم. حال خوشی داشتند و اشک از دیدگانشان جاری بود. من سعی کردم که آن دعا را حفظ کنم ولی آقا فرمودند: این دعا مخصوص امام معصوم است و تو هم آن را فراموش خواهی کرد. سپس به آن آقا گفتم: ببینید آیا توحیدم خوب است؟ فرمود: بگو. من هم به آیات آفاقیه و انفسیه بر وجود خدا استدلال کردم و گفتم: من معتقدم که با این دلایل، خدایی هست. فرمودند: برای تو همین مقدار از خداشناسی کافی است. سپس اعتقادم را به مسئله ولایت برای آن آقا عرض کردم. فرمودند: اعتقاد خوبی داری. بعد از آن سؤال کردم که: به نظر شما الآن حضرت امام زمان(عج) در کجا هستند. حضرت فرمودند: الان امام زمان در خیمه است.

سؤال کردم: روز عرفه، که می گویند حضرت ولی عصر(عج) در عرفات هستند، در کجای عرفات می باشند؟ فرمود: حدود جبل الرحمة. گفتم: اگر کسی آنجا برود آن حضرت را می بیند؟ فرمود: بله، او را می بیند ولی نمی شناسد.

گفتم: آیا فردا شب که شب عرفه است، حضرت ولی عصر(عج) به خیمه های حجاج تشریف می آورند و به آنها توجهی دارند؟ فرمود: به خیمه شما می آید؛ زیرا شما فردا شب به عمویم حضرت ابوالفضل(علیه السلام) متوسل می شوید.

در این موقع، آقا به من فرمودند: حاجّ محمدعلی، چای داری؟ ناگهان متذکر شدم که من همه چیز آورده ام ولی چای نیاورده ام. عرض کردم: آقا اتفاقا چای نیاورده ام و چقدر خوب شد که شما تذکر دادید؛ زیرا فردا می روم و برای مسافرین چای تهیه می کنم.

آقا فرمودند: حالا چای با من. از خیمه بیرون رفتند و مقداری که به صورت ظاهر چای بود، ولی وقتی دم کردیم، به قدری معطر و شیرین بود که من یقین کردم، آن چای از چای های دنیا نیست، آوردند و به من دادند. من از آن چای دم کردم و خوردم. بعد فرمودند: غذایی داری، بخوریم؟ گفتم: بلی نان و پنیر هست. فرمودند: من پنیر نمی خورم. گفتم: ماست هم هست. فرمودند: بیاور، من مقداری نان و ماست خدمتشان گذاشتم و ایشان از نان و ماست میل فرمودند.

سپس به من فرمودند: حاج محمدعلی، به تو صد ریال (سعودی) می دهم، تو برای پدر من یک عمره به جا بیاور. عرض کردم: اسم پدر شما چیست؟ فرمودند: اسم پدرم «سید حسن» است. گفتم: اسم خودتان چیست؟ فرمودند: سید مهدی. من پول را گرفتم و در این موقع، آقا از جا برخاستند که بروند. من بغل باز کردم و ایشان را به عنوان معانقه در بغل گرفتم. وقتی خواستم صورتشان را ببوسم، دیدم خال سیاه بسیار زیبایی روی گونه راستشان قرار گرفته است. لبهایم را روی آن خال گذاشتم و صورتشان را بوسیدم.

پس از چند لحظه که ایشان از من جدا شدند، من در بیابان عرفات هر چه این طرف و آن طرف را نگاه کردم کسی را ندیدم! یک مرتبه متوجه شدم که ایشان حضرت بقیة اللّه ، ارواحنافداه، بوده اند، به خصوص که اسم مرا می دانستند و فارسی حرف می زدند! نامشان مهدی(عج) بود و پسر امام حسن عسکری(علیه السلام) بودند.

نشستم و زار زار گریه کردم. شرطه ها فکر می کردند که من خوابم برده است و سارقان اثاثیه مرا برده اند، دور من جمع شدند، اما من به آنها گفتم: شب است و مشغول مناجات بودم و گریه ام شدید شد.

فردای آن روز که اهل کاروان به عرفات آمدند، من برای روحانی کاروان قضیه را نقل کردم، او هم برای اهل کاروان جریان را شرح داد و در میان آنها شوری پیدا شد.

اول غروب شب عرفه، نماز مغرب و عشا را خواندیم. بعد از نماز با آن که من به آنها نگفته بودم که آقا فرموده اند: «فردا شب من به خیمه شما می آیم؛ زیرا شما به عمویم حضرت عباس(علیه السلام) متوسل می شوید» خود به خود روحانی کاروان روضه حضرت ابوالفضل(علیه السلام) را خواند و شوری برپا شد و اهل کاروان حال خوبی پیدا کرده بودند، ولی من دائما منتظر مقدم مقدس حضرت بقیة اللّه ، روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداء، بودم.



بالاخره نزدیک بود روضه تمام شود که کاسه صبرم لبریز شد. از میان مجلس برخاستم و از خیمه بیرون آمدم، ناگهان دیدم حضرت ولی عصر(عج) بیرون خیمه ایستاده اند و به روضه گوش می دهند و گریه می کنند، خواستم داد بزنم و به مردم اعلام کنم که آقا اینجاست، ولی ایشان با دست اشاره کردند که چیزی نگو و در زبان من تصرف فرمودند و من نتوانستم چیزی بگویم. من این طرف در خیمه ایستاده بودم و حضرت بقیة اللّه ، روحی فداه، آن طرف خیمه ایستاده بودند و بر مصائب حضرت ابوالفضل(علیه السلام) گریه می کردیم و من قدرت نداشتم که حتی یک قدم به طرف حضرت ولی عصر(عج) حرکت کنم. بالاخره وقتی روضه تمام شد، حضرت هم تشریف بردند. 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳۰
در انتظار بررسی: ۲
Iran (Islamic Republic of)
احسان نیک تبار
۰۰:۱۱ ۰۸ بهمن ۱۳۹۲
به دل داغ فراغت به لب شور و نوایی گل نرگس زهرا بگو پس تو کجایی
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۸:۳۲ ۳۰ آبان ۱۳۹۲
السلام علیک یااقاجان شمارابه حق دستهای قلم شده عمویت اقاابوالفضل قسم میدهم مامانم روشفادهیدمن پناهی به جزشماندارم میترسم کمکم کنیداقا
Iran (Islamic Republic of)
سید
۲۳:۲۹ ۲۵ آبان ۱۳۹۲
اسلام علیک یا سیدی و مولای یا حجت ابن الحسن العسگری روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفدا یا صاحب العصر و الزمان السلام علیکم یا قائم ال محمد عجل اله تعالی فرجه الشریف ورحمت اله وبرکاته یا سیدی و مولای اگر میخواستی توجهی نکنی چرا عشقت را در دل مشتاقانت جادادی چگونه دلی که بیاد تونیست و ترا دوست ندارد سرشار از محبت جد غریبت حسین کردی مولای من باور نمیکنم که شما ما از یاد برده باشی و توجهی ننمائی که اگر غیر از این بود قادر نبودیم نام زیبایت را هم به زبان بیاوریم مولایم شما را به پهلوی شکسته مادر م مظلومه ات زهرای مرضیه و به دم المظلوم به کربلا قسمت میدهم مرا دعاکن قلوب مریض اکثر ما نیاز به داروی دعای شما دارد منتظرم مهدی جانم خودم پدرم مادرم فرزندانم و همه کسم فدای خاک قدمهایت مهدی جان اقایم کی میایی
صبر صبرهم لبریز شد زانتظار امدنت
مژده ده تا فرش گل برافشانیم
Iran (Islamic Republic of)
بهار
۲۰:۵۲ ۰۳ آبان ۱۳۹۲
آقا جان،تو می دونی چقدر گناهکارم،،،ولی منم می دونم تو چقدر کریمی؛ یه گوشه ی چشمی هم به من بکن،یا صاحب الزمان
Iran (Islamic Republic of)
محمدحسن
۲۰:۱۳ ۲۶ مهر ۱۳۹۲
خدایا همه اونایی که منفی دادن رو اگه قابل هدایتن هدایت وگرنه اول خوار و ذلیل و بعد هم نابود بفرما. ـخه بی معرفتا منفی تون یعنی چی؟
-
رضا از رفسنجان
۱۱:۳۶ ۲۵ مهر ۱۳۹۲
السلام علیک یا صاحب الزمان ، مادرم که مادر شهید میباشد بعد از قریب 26 سال هنوز چشم به در دوخته که پسر شهیدش قدم به خانه بگذارد ، آخه میدونی برادرم سر نداشت ومادم او را نشناخت ، حالا هم به شدت افسرده شده ودر گوشه خانه نشسته گریه و ناله میکند از همگی برای شفای مادرم التماس دعا دارم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۲۹ ۲۴ مهر ۱۳۹۲
خدایا اقامو حفظش کن
Iran (Islamic Republic of)
عبدالکریم
۲۳:۱۹ ۲۴ مهر ۱۳۹۲
همه ما به فدای آن آقایی که حتی یک لحظه هم از ما غافل نیست اما ما سرگرم زندگی روز مره خود شده ایم و عزیز زهرا را فراموش کرده ایم اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
فرامرز
۲۳:۰۱ ۲۴ مهر ۱۳۹۲
مولا جان. به عظمت 14 نور ما رو از ياران با وفايت قرار بده و ما روز از جمله شهيدانت قرار بده الهم عجل لوليك الفرج
Iran (Islamic Republic of)
مهدی عباسپور نودهی
۲۲:۴۷ ۲۴ مهر ۱۳۹۲
اللهم عجل لولیک الفرج .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۱ ۲۴ مهر ۱۳۹۲
اللهم عجل لولیک الفرج .
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۲۱:۵۰ ۲۴ مهر ۱۳۹۲
ای یرلرین ای گویلرین صاحبی تئز گوندر شیعه لرین صاحبین
Iran (Islamic Republic of)
عباس زارع
۲۱:۴۸ ۲۴ مهر ۱۳۹۲
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
اللهم عجل لولیک الفرج .
واقعأ چه سعادتی: همه مخلصان به اهل بیت واقعی آرزوی چنین دیدار معبود دارند
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۲۰:۵۳ ۲۴ مهر ۱۳۹۲
خدایا ما رو ببخش به حق این روز خیلی گناه دارم
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۲۰:۵۰ ۲۴ مهر ۱۳۹۲
خدایا به عظمت این روزها وشب ها ما را به راه راست هدایت بفرما وعاقبت ما را چون عاقبت حاج محمدعلی ره قرار بده
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۰:۴۵ ۲۴ مهر ۱۳۹۲
ای عزیز درگه حق کن عنایتی تو،ما را
جان مادرت زهرا کن شفاعتی تو،ما را
Iran (Islamic Republic of)
افشين
۲۰:۰۶ ۲۴ مهر ۱۳۹۲
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۲۴ مهر ۱۳۹۲
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
اللهم عجل لولیک الفرج .
Iran (Islamic Republic of)
سیرتی
۱۹:۵۱ ۲۴ مهر ۱۳۹۲
با سلام به تمام دوستان جسارت منو ببخشید بعنوان برادر کوچکتون عرص می کنم برای شادی دل آقامون ترجمه فارسی دعای عهد بخونیم و سعی کنیم که به این دعای پر خیر برکت عمل کنیم انشاله که به برکت محمد(ص) و ال محمد(ص) حضرتش گوشه چشمی به همه ما داشته باشد.آمین
-
فريدون
۱۹:۱۴ ۲۴ مهر ۱۳۹۲
يا مهدي(عج) ادركني
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۱۸:۱۷ ۲۴ مهر ۱۳۹۲
سلام خدا و فرشتگان و پاکان هستی بر سیدمهدی عزیز ما باد. خدا را شکر که به نعمت ولایت مفتخریم انشاالله توفیق بهره مندی و اطاعت و زیارت این تعمت بزرگ الهی نصیب و روزی همه گان شود. انشاا.. صلوات
United Arab Emirates
ناشناس
۱۷:۵۵ ۲۴ مهر ۱۳۹۲
آرزو میکنم وقتی میاد رفتارو درونم طوری باشه که بتونم تو چشاش نگاه کنم پس خدا کنه زودتر آدم شیم
Iran (Islamic Republic of)
خادم الشهدا
۱۷:۳۵ ۲۴ مهر ۱۳۹۲
تو که یک گوشه چشمت غم عالم ببرد

حیف باشد که توباشی و مرا غم ببرد

آقا جان یا ابا صالح ما بدیم ولی تورو خدا به حق خوبان درگاهت یه نظر هم به بنداز.
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۷:۲۴ ۲۴ مهر ۱۳۹۲
میشه لطف کنید بگید چه سالی اتفاق افتاده
Iran (Islamic Republic of)
toranj
۱۷:۲۰ ۲۴ مهر ۱۳۹۲
یک چشم بر هم زدن غافل از آن یار نباشیم / شاید که نگاهی کند و آگاه نباشیم.

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.
اللهم عجل لولیک الفرج .
اآمین یا رب العالمین.
Iran (Islamic Republic of)
حکیم
۱۶:۲۲ ۲۴ مهر ۱۳۹۲
خواهران و برادران توی دعاهاتون بچه های جانباز رو فراموش نکنید.النماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
مهدی سلیمانگلی
۱۶:۱۶ ۲۴ مهر ۱۳۹۲
سلام برمهدی آیا میشه یه گوشه چشمی به ما نگاه بیندازی دوست دارم هرسال تولدت که میشه با بچه های کوچه مون تولدتو جشن میگیریم
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۵:۱۵ ۲۴ مهر ۱۳۹۲
آن یار سفر کرده کهصد غافله همره اوست ای خدا هر کجا هست به سلامت دارش
Iran (Islamic Republic of)
پیمان
۱۴:۵۷ ۲۴ مهر ۱۳۹۲
الهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
Iran (Islamic Republic of)
تشنه عشق مولا
۱۴:۳۷ ۲۴ مهر ۱۳۹۲
يامهدي . . . بي تو باران هم بوي تشنگي ميدهد ... {اللهم كن لوليك الفرج }
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۱۹ ۲۴ مهر ۱۳۹۲
خدایا قلب نازنین آقامون امام زمان از دست ما راضی نگه دار (آمین)
Iran (Islamic Republic of)
وحيد
۱۳:۵۶ ۲۴ مهر ۱۳۹۲
سلام برتواي يوسف گمگشته فاطمه.دعايمان كن به راه حق هدايت شويم
Iran (Islamic Republic of)
شرمنده
۱۳:۰۱ ۲۴ مهر ۱۳۹۲
اقا شرمنده ام یا صاحب الزمان

درست است گناهکار و روسیاهم اما

هروقت یاد شما می کنم اشک از چشمانم جاری می شود

دعایمان کن مولا جان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۴ مهر ۱۳۹۲
khodaaaaaaaaaaa b haqe in ruzaye aziiiiiiiiz komakemoon kon ta aqamun az ma razi va khoshnud bashand enshaallah......
Iran (Islamic Republic of)
araz
۱۲:۴۱ ۲۴ مهر ۱۳۹۲
یوسف گم گشته باز آید به کنعان غم مخور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۶ ۲۴ مهر ۱۳۹۲
یا امام زمان همه این جونایی ک نظر گذاشتنو عاقبت بخیر کن و برامون دعا کن ک پسرا ی زن خوب و با ایمان پیدا کنن و دخترا ی شوهر راستگو و باغیرت و با ایمان نصیبشون بشه.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۰۴ ۲۴ مهر ۱۳۹۲
اللهم عجل لولیک فرج
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۱:۳۹ ۲۴ مهر ۱۳۹۲
آقامون ب عموشون عباس خیلی حساسن
اگه خواستین قسمش بدین
قسمش بدین ب عموی دلاور و با غیرتش عباس علمدار
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۱:۳۷ ۲۴ مهر ۱۳۹۲
سلام ،بسیار زیبا بود ، إن شاءالله همه اهل عمل بشیم، إن شاءالله همه تزکیه نفس کنیم که در این صورت خود ایشان خواهد آمد
و احتیاجی نیست ما به دنبال ایشان بگردیم.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۹:۴۹ ۲۴ مهر ۱۳۹۲
السلام علیک یا صاحب عصر و الزمان (عج)
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۱۷ ۲۴ مهر ۱۳۹۲
آقاجان کجایی ببخش ازت بی خبریم گناه خودمون اینجوری کرده دعایمان کن ...
Iran (Islamic Republic of)
mahdi
۰۷:۴۹ ۲۴ مهر ۱۳۹۲
با سلام
لطفا محل دفن این شخص خوش سعادت را ذکر کنید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
برات
۰۲:۴۶ ۲۴ مهر ۱۳۹۲
نازم آن آموزگاری را که در یک نصف روز
دانش آموزان عالم را همه دانا کند

ابتدا قانون ازادی نویسد بر زمین
بعد از آن با خون 72 تن امضاء کند

عید غدیر به تمام مسلمانان مبارک باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۵ ۲۴ مهر ۱۳۹۲
اقا جون شما رو به مادرت خانم فاطمه زهرا [س] قسم میدم برای همه دعا کن و برای منو خانواده ام دعا کن.
اقا جون من دوست دارم شما رو ببینم و یکی از یارانت باشم.
Iran (Islamic Republic of)
Ehsan
۰۱:۱۸ ۲۴ مهر ۱۳۹۲
گفتم که خدا مرا حیاتی بفرست
طوفان زده ام راه نجاتی بفرست
فرمود که با زمزمه ی یامهدی
نذر گل نرگس صلواتی بفرست.
Iran (Islamic Republic of)
اعظم
۰۱:۰۵ ۲۴ مهر ۱۳۹۲
سلام اقا . اقا از خدا بخوا همه مشکلات مردم حل بکنه و...
اقا از خدا بخوا به همه سلامتی بده به منو خانواده ام سلامتی بده.
اللهم عجل ولیک الفرج
التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
رضا بهروزی
۰۰:۵۵ ۲۴ مهر ۱۳۹۲
آقا جان تو را جان عمو جان عباس مارا دریاب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۵ ۲۴ مهر ۱۳۹۲
فقط می تونم بگم خوشا به سعادتشون
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۰:۴۷ ۲۴ مهر ۱۳۹۲
آقاجان پدر ومادرم مراهمنام شمانام نهاده اند. ودر شناسنامه ام درج شده است آیامیشود قلب مرانیز شمابه نام خود نمایید؟ نظر به وجه الله چشم دل میخواهد. آرزویی دردل شیدای ماست .این که توفیق یاری شما نصیب
ماشود.
Iran (Islamic Republic of)
سید مصطفی
۰۰:۲۴ ۲۴ مهر ۱۳۹۲
تاریکی جهان را در بر گرفته دل ها از نبودنت آتیش گرفته جوان ها پیر میشن و میمیرن و... آقا جان پس کی میایی
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۰۰:۰۳ ۲۴ مهر ۱۳۹۲
يا صاحب الزمان تورا به حق پهلوي شكسته مادرت حاجات همه ما را برآورده بگردان.آمین یا رب العالمین
Iran (Islamic Republic of)
مسلم
۲۳:۴۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
خدایا به عزمت این روزهای عزیز مارو به راه راست هدایت کن.امین یا رب العالمین
Iran (Islamic Republic of)
هوشیار
۲۳:۳۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
همه شب در این امیدم که ببیتم از تو رویی چه شود تو را که من هم برسم به ارزویی . . . . . . . . . .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
در زمینی که نشان از کف پای تو بود
سالها سجده گه اهل نظر خواهد شد

باید دانست دیدن حضرت حجت (عج)دلیل بر خوبی و ندیدن ایشان دلیل بر بدی انسان نیست که دیدن فیض عظیمی است به همراه تکلیفی عظیم تر که حجت بر بیننده تمام و بار مسئولیتش کمر شکن میگردد .به فرموده ایت الله بهجت رحمت اله علیه

((مهمتر از دعا برای تعجیل در فرج حضرت مهدی (عج) دعا برای بقای ایمان و ثبات قدم در عقیده و عدم انکار حضرت تا ظهورشان میباشد))
پس اگر ما از فیض دیدن آن مه سیما محرومیم بدانیم که او ما را می بیند ومی شنود سخنان مارا واین کافیست برای عاشقی که بیم از نارضایتی و روی بر گرداندن معشوق دارد.
التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
امیرعلی
۲۱:۵۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی
دل بی تو به جان آمد وقت است که باز آیی
Iran (Islamic Republic of)
روح اله
۲۱:۰۵ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
چشم دل باز کن که جان بینی
آنچه نادیدنی است آن بینی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
یا صاحب زمان کمک کن به شیعیان مظلوم عراق سوریه پاکستان افغانستان لبنان
Iran (Islamic Republic of)
مجسن
۲۰:۴۵ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
السلام عليك يابقيه الله
Iran (Islamic Republic of)
دل شکسته
۲۰:۳۰ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
فدای خال هاشمی ات مولای من خوشا به حال حاج محمد علی مردم برای من هم دعا کنید همه دنیا یه طرف یوسف زهرا یه طرف
-
گمنام
۱۹:۱۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
اللهم عجل ولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
اگر به ظاهر دیده تو را نمی بینم
ولی تو را ز دل و جان جدا نمی بینم
اگرچه پرده عصیان گرفته چشمم را
تو در کنار منی من تو را نمی بینم السلام علیک یا اباصالح المهدی
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۹:۰۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
یا ابا صالح المهدی ادرکنی ادرکنی
برای تعجیل در فرج امام زمان هرکس این کامنت رو میخونه صلوااااااااااااان
Iran (Islamic Republic of)
باران
۱۸:۴۵ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
آقا دلم تنگه آقا نگاتو ازمون نگیر, آقا بیا,بیا,بیا,شیعه ها غریبن,آقا بیا
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
جاوید
۱۸:۰۹ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
اقا جون به خوبا سر میزنی* مگه ما بدا دل نداریم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
خدا بحق دو دست عمویش در ایت لحظه مقدس فرجش نزدیک کن
Iran (Islamic Republic of)
حداد
۱۶:۵۷ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
خدا قسمت کند .ماهم اقا را در روز عرفات خدمت اقا برسیم
Iran (Islamic Republic of)
جعفرپور
۱۶:۴۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
یعنی شود که دور شوم زگناه
پاک بی ریا شوم و دور از گناه
آن دم کی میرسد که شوم پاک
یار حضرت مولا و بدون هیچ گناه
Iran (Islamic Republic of)
سمانه
۱۶:۳۴ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
امام زمان نمیدونم چرا ولی همیشه فکر میکنم خیلی بهم نزدیکی.شاید چون من متولد نیمه شعبانم .
فکر میکنم فقط امام خودمی .شاید خیلی پررویی باشه.
گل نرگس شفیع ما باش تو روز قیامت .
خدا شکر که هستی...
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۳۲ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
من اینقدرگناهکارم که همه ی جهنم برایم کمه واین قدر بخداوامام زمان وگل نرگس حضرت فاطم علهم صلی الامحمدوآل محمدامیدوارکه من راببخشدانشاالاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
جمعه ها او به خانه های همه مؤمنان می آید دقت کنید متوجه آمدنش خواهید شد. من متوجه شده ام.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
صلی ا..علیک یا صاحب الزمان
Iran (Islamic Republic of)
هاشم هاشمی
۱۴:۲۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
غرق گناهم و امیدوار به رحمت خداوند رحیم و رحمان و امیدوار به اینکه آقا امام مهدی (عج) گوشه چشمی به ما بیندازد و برایم طلب توفیق ترک گناهانم را از خداوند نمایند
Iran (Islamic Republic of)
bijan
۱۴:۱۳ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
خدايا روزيم نما ديدار روي آن يوسف زهرا را . دلم تنگ رخ توست آقا جان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۲۴ مهر ۱۳۹۲
عالي بود
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۱۴:۰۱ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
یعنی میشه یه روزی منم به این درجه برسم .مگه اینکه خودش کمکم کنه .یا مولادر یاب.
Iran (Islamic Republic of)
فرزانه
۱۳:۴۵ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
اقای من مولای من
به ما بد ها هم سری بزن
مگه ما بدا دل نداریم....
Iran (Islamic Republic of)
دوستدار گناهکار
۱۳:۳۳ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
آقا جان من از تعمال خودم شرمنده ام و خجالت میکشم بگم من هم ببینمت ولی قسمت می دهم به مادرت زهرا که برای دوستدار واقعی بودنت و شیعه حقیقی شدنم دعا کنی و از خدا بخواهی در آخرت مرا شرمنده شما نکند
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
دانا
۱۳:۳۱ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
من عرفات را دوست دارم به عشق منور شدن چشمان من گنهکار به دیدن جمال مهدی موعود بلکه به عشق او آدم شوم.واینقدر دنبالش میگردم در عرفات تا گمشده ام را پیدا کنم................
Iran (Islamic Republic of)
اقبال
۱۳:۱۷ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
یا ابوالفضل به حق دو دست بریده ات شفیع ما شوید که در صحرای محشر که حضرت حجت هم در روضه مصائب شما شرکت میکند
Iran (Islamic Republic of)
سیدابراهیم حیدرهایی
۱۳:۱۰ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
خدایا چشم مارابه جمالش بینا کن
Iran (Islamic Republic of)
آل یاسین
۱۲:۵۹ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
*همه برای ظهورش و تشکیل حکومتش دعا کنید*
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۵۳ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
سلام به همگی از همتون التماس دعا دام
Iran (Islamic Republic of)
amin
۱۲:۴۵ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
السلام عليك يا بقية الله في ارضه، ارواحنا لتراب مقدمك الفداه.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۲:۳۷ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
گفتم که خدا مرا حیاتی بفرست
طوفان زده ام راه نجاتی بفرست
فرمود که با زمزمه ی یامهدی
نذر گل نرگس صلواتی بفرست.
اللهم صلی علی محمدو آل محمد
اللهم عجل لویک الفرج
التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
با سلام انشاالله در این شب عزیز خداوند بزرگ و آقا صاحب الزمان و امام حسین حاجت همه رو برآورده کنه، حاجت منم بده ، الهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۲:۰۲ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
اقا جان سلام اقا جان من غریبم کسی را جز شما ندارم اقا جان به دادم برس
Iran (Islamic Republic of)
کاظم
۱۱:۴۹ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
سلام ایا ما مسلمان شعیه علی ع هستیم ایا هدفش را دنبال می کنیم دروغ نگویم غیبت نکنیم دزدی نکنیم راستگو صداقت داشته باشیم به همدیگه خیانت نکنیم اگر یه بنده خدای به مشکل افتاد دستش را بگیریم کمکش کنیم نماز از ته قلب بخوانیم روزه بگیریم به همدیگه کمک کنیم حسود نباشیم مال یتیم را نخوریم به همدیگه مسخره نکنیم به همدیگه احترام کنیم به این می گویند شیعه علی ع امام زمان هم همیشه خوشحاله چرا پس باید مسلمانی عمل باشد نه به ظاهر یاعلی مدد
-
شاهعلیزاده
۱۱:۴۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
خدایا چشمان گناهکار ما را به جمال گل نرگس حضرت مهدی (عج) منور بفرما و فرجش را نزدیک بفرما...الهم عجل لولیک الفرج..
-
شاهعلیزاده
۱۱:۴۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
خدایا چشمان گناهکار ما را به جمال گل نرگس حضرت مهدی (عج) منور بفرما و فرجش را نزدیک بفرما...الهم عجل لولیک الفرج..
Iran (Islamic Republic of)
اكبر
۱۱:۳۳ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
بخدا شيعه مولا دارد. بخدا اين كشور علوي و رضوي صاحب دارد مي بينيد دنيا در چه وضعييه ايران اسلامي در اين تلاطم فرماندهي مقتدر دارد كه سردار بزرگ اين فرمانده مقام معظم رهبري پرچم اسلام ناب را برافراشته در دست دارد. خدايا احفظ و ايد قائدالخامنه اي، الهي عجل فرج مولانا صاحب الزمان
Iran (Islamic Republic of)
amir
۱۱:۲۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
خدیا ظهور آقا رو نزدیک تر بگردان الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
منتظر
۱۱:۲۰ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
ديدن روي تو و دادن جان مطلب ماست
پرده بردار زرخسار كه جان بر لب ماست
*******************************
مولاي من، آيا شود گوشه چشمي زكرم بر مابنمايي؟آياشود با نوروجودت مارا به سرچشمه ي نورالهي برساني؟سرورم،مارادرياب،وشفاعت مارا در يوم الحسرت بنما...آمين.
Iran (Islamic Republic of)
حبیب
۱۱:۱۹ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
اللهم عجل لولیک الفرج خدایا به حرمت این روزمبارک گناهان مارابیامرزوماراازبندگان باتقوای خودوازمحبین اهل بیت علیهم السلام قراربده
-
ناشناس
۱۱:۱۵ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
یوسف زهرا (س) شما که در مجلس علمدار کربلا گریه می کنید تو را به لب های عطشان عموت عباس و دستهای قطع شده وی چشم ما را هم به جمالت نورانی بفرما
-
ناشناس
۱۱:۱۲ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
سید و مولای من پس ما گنهکاران دل ندار یم
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۱۱:۰۳ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
ای مهدی فاطمه شما برای روضه خوانی ابوالفضل گریه کردی و در روضه خوانی آن سقای دشت کربلا شرکت کردی در محفل ما که 40 سال است نوکر ابوالفضل هستم قدمی بگذار و مرا دریاب و همه مریضا را شفا بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
آقا امام زمان من خیلی گناهکارم ولی ازشما که بزرگوارید میخوام کمکم کنی دستم رابگیر ماراهم به راه راست هدایت کنی
-
نوکر امام زمان
۱۱:۰۱ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
الهم عجل لولیک الفرج
-
ولایت
۱۰:۵۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
سید و مولای ما دعا کن برای ما
سید و مولای ما دعا کن برای سید علی
-
خادم المهدی
۱۰:۵۷ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
سید و مولای ما تو را به حق دستهای قطع شده علمدار کربلا چشم گنهکار ما راهم به جمال نورانیت روشن بفرما
Iran (Islamic Republic of)
سیداحمد
۱۰:۵۴ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
یااباصالح المهدی ادرکنی
۱۲
آخرین اخبار