کي روش: مردم و رسانه ها حمايت کنند/به بازيکنانم ايمان دارم

سرمربي تيم ملي فوتبال کشورمان گفت: به بازيکنانم ايمان دارم و از مردم و رسانه ها نيز مي خواهم تيم ملي را حمايت کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی کشورمان  در خصوص حمایت های لازم برای بازی امروز گفت: از تمام رسانه ها و تمام مردم ایران خواهشمندم که فردا با حضوری پرشور از تیم ملیشان حمایت کنند تا ان شاءالله بتوانیم برای هم مثمر ثمر باشیم. تیم ملی فردا به حمایت همه جانبه نیاز دارد تا بتواند از سد تیم ملی تایلند بگذرد.

کی روش در ادامه در خصوص اظهارات سرمربی تایلند که گفته بود برای کسب یک امتیاز به تهران  آمده ایم گفت بنده بسیار خوشحالم از اینکه وي یک مربی خوش فکر است و میداند مقابل ما کار دشواری در پیش روی دارد.

وی در ادامه در خصوص شرایط فعلی تیم ملی اظهار داشت: در حال حاضر شرایط تیم بسیار خوب است در این روزها تمرینات بسیار خوبی را سپری کرده ایم و آماده تقابل با تایلندی ها هستیم.

در این دوره از اردوها ما چند بازیکن دو رگه را به تیم ملی اضافه کردیم و امیدواریم با شرایط خوبی که دارند بتوانند کمک حال تیم ملی کشورشان باشند.

این که ما تاکنون هیچ گاه مقابل تایلندی ها بازنده نبودیم یک پوئن مثبت برای ما به حساب می آید ولی این دلیل نمی شود که ما آنها را دست کم بگیریم.

اگر به صورت گذرا نگاهی به نتایج چند سال اخیر این تیم بیاندازیم خواهیم دید که آنها در این چند ساله پیشرفت قابل توجهی داشته اند و نباید آنها را دست کم گرفت.

کی روش در ادامه افزود: ما به خوبی از وظایف و اهدافمان آگاهیم و تمام تلاشمان را می کنیم تا 3 امتیاز بازی را از آن خود کنیم بنده اعتقاد زیادی به بازیکنانم دارم و از آنها می خواهم که در زمین تمرکزشان را حفظ کنند.

پايان متن/آق
برچسب ها: کی روش ، فوتبال ، تایلند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار