گره کور بیماران در بیمارستان های تأمین اجتماعی/ فریادی که به گوش مسئولان نمی رسد

چند وقتی است که بیماران و مراجعان بیمارستان لبافی نژاد واقع در پاسداران با این نوشته مواجهند دستگاه سی تی اسکن خراب است لطفا به مرکز دیگری مراجعه کنید.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سازمان تأمین اجتماعی به عنوان یک سازمان بیمه گر غیردولتی 60 سالی می شود که به بیمه شدگان این سازمان خدمات بیمه ای و درمانی ارائه می دهد و یکی از افتخارات این سازمان ارائه خدمات درمانی رایگان به بیمه شدگان است اما آیا این خدمات رایگان مورد رضایت بیمه شدگان واقع شده است؟!
به سراغ بیماران یکی از درمانگاه های سازمان تأمین اجتماعی رفتیم.
پلی کلینیک تخصصی بیمارستان لبافی نژاد واقع در محله پاسداران تهران، پلی کلینیکی نسبتا کم تراکم با خدمات قابل قبول، اما چند وقتی است که بخش سی تی اسکن بیمارستان تعطیل شده و علت آن خرابی دستگاه سی تی اسکن بیان شده است.
در قسمت سی تی اسکن بیمارستان بر روی برگه ای یادداشت شده دستگاه سی تی اسکن خراب است لطفا به مرکز دیگری مراجعه فرمائید.
اما آیا این نوشته پاسخگوی نیاز بیمارانی است که می خواهند سی تی اسکن انجام دهند؟!
زن 35 ساله ای که برای انجام سی تی اسکن به پلی کلینک مراجعه کرده بود، و با این نوشته مواجه شد، گفت: مدت طولانی است که این نوشته را مشاهده می کنیم و در نزدیکی این محله فقط یک بیمارستان دیگر هست که دستگاه سی تی اسکن دارد و آن بیمارستان هم هزینه انجام سی تی اسکن را دریافت می کند.
حال خودتان قضاوت کنید آیا بعد از مدتها خرابی دستگاه نباید به فکر درست کردن دستگاه و یا تعویض آن افتاد؟! مسئولان ذی ربط در این زمینه رسیدگی کنند./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار