سرقت ناکام طلافروشي در پايتخت/ سارق جوان روز تولدش دستگير شد

پسر جواني که قصد سرقت از يک طلافروشي در منطقه هفت چنار را داشت قبل از سرقت توسط ماموران پليس و با راهنمايي يک مرد 82 ساله دستگير شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ 23 مهرماه فردي به نام مجتبي 82 ساله با 110 تماس گرفت و به ماموران انتظامي بيان داشت: از چند ساعت گذشته از طبقه پائين که خالي از سکنه مي‌باشد، صداي چکش مي‌آيد و احتمالا سارق و يا سارقاني در منزل حضور دارند.
 
به دنبال اين موضوع ماموران سريعا ماموران کلانتري هفت چنار به منزل مورد اعزام و با رضايت صاحب خانه وارد منزل شدند.
 
ماموران بدو ورود در طبقه اول  زير راه پله مشاهده کردند فردي با چکش و قلم در حال سوراخ کردن دوار است و حدود يک متر نيز کنده است.
 
متهم با ديدن ماموران به سمت پشت بام متواري شد و با درآوردن چاقو قصد ترساندن و فرار از دستان پليس را داشت که عوامل کلانتري در يک اقدام ضربتي وي را از دستگير و به همراه اموال مکشوفه به کلانتري منتقل کردند.
 
در بررسي‌هاي اوليه کارشناسان پليس درباره انگيزه سوراخ کردن ديوار دريافتند که اين ديوار مجاور مغازه طلافروشي بوده واين سارق که متولد 23 مهر ماه  سال70  مي‌باشد. قصد سرقت از طلافروشي را داشته است.
 
سرکلانتري هشتم پليس پايتخت سرهنگ رضا بستو درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: متهم به دليل بررسي‌ بيشتر و کشف ساير جرائمش سالروز تولدش را در پشت ميله‌هاي بازداشتگاه سپري کرد.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار