رئیس پلیس فتای استان فارس:

سوء استفاده از تصاوير نامزد سابق در فضاي مجازي

رئیس پلیس فتای استان فارس از دستگیری مردی 26 ساله خبر داد که در فضای مجازی با ایجاد تارنما، تصاویر شخصی نامزد قبلی خود را منتشر کرده بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ سرهنگ سید موسی حسینی اظهار داشت: شاکی این پرونده که دختری جوان است، هنگامی که در اینترنت در حال جستجو بوده تصاویر شخصی خود در سایت را مشاهده و با ارائه شکایت اقدام به پیگیری و شناسایی عامل انتشار این تصاویر می‌کند.
 
وی ادامه داد: قاضی پرونده دستور رسیدگی به شکایت را صادر و کارشناسان پلیس فتا در اسرع وقت با رصد این سایت در اقدامی فنی موقعیت مکانی بارگذاری صفحه و مالک آن را شناسایی و وی را دستگیر کردند.
 
رئیس پلیس فتای استان فارس گفت: شاکی با دیدن تصویر متهم وی را نامزد قبلی خود معرفی و نحوه افشای اطلاعات شخصی را این‌گونه بیان می‌کند که در مدت آشنایی با «امیر» با اعتمادی که به وی پیدا کردم تصاویر خود را در اختیار وی گذاشتم و تصور سوء‌استفاده از طرف وی را در سر نداشتم تا اینکه رابطه و آشنایی ما دچار تیرگی شد و پس از آن از او بی‌خبر بودم.
 
حسینی تصریح کرد: هر گونه اطلاعات شخصی که در فضای مجازی در اختیار افراد ناشناس در اثر اعتماد قرار داده شود امکان افشا دارد.
 
وی گفت: شهروندان باید توجه داشته باشند اطلاعات شخصی هر فردی برای وی دارای ارزش بوده و بی‌احتیاطی در نگهداری آن ممکن است برای فرد گران تمام شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار