زورگيري با قمه در ملاء عام/متهم تا الان به 30 مورد زورگيري اعتراف کرد+عکس متهم

پسر جواني که با در دست داشتن قمه بلند مردم را زده و اموالشان را به زور تصاحب مي‌کرد، توسط ماموران کلانتري 141 گلستان دستگير شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ 26 مهر ماه ماموران کلانتري 141 گلستان در حال گشت زني در محدوده حوزه استحفاظي خود بودند که ناگهان مشاهده کردند فردي با قمه از موتورسيکلت پياده شده و با عربده‌کشي و ايجاد رعب و وحشت يکي از هموطنان را مورد زورگيري قرار داد و سپس با استفاده از شلوغي محل متواري شد.
 
ماموران کلانتري نيز با هماهنگي مرکز فرماندهي طرح مهار به اجرا درآورده و  توانستند متهم را در يکي از خيابان‌ها غافلگير کرده و محاصره کنند.
 
اين پسر شرور که با کشيدن قمه قصد صدمه زدن به ماموران را داشت در يک درگيري کوتاه مغلوب ماموران شد و تحت الحفظ به کلانتري منتقل گرديد.
 
رئيس کلانتري 141 گلستان درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: ماموران از متهم که عباس نام دارد، دو قمه بلند و يک چاقو کشف کردند و متهم نيز در بازجويي ‌هاي اوليه به 30 مورد زورگيري در ملاء عام اعتراف کرد.
 
سرگرد نعمت ابراهيمي از اهالي شهرک گلستان، شهرک صدرا، شهرک چشمه و دهکده المپيک در خواست کرد تا چنانچه توسط اين شخص مورد زورگيري قرار گرفته‌اند، براي شکايت به پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ مراجعه کند.

 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۶ ۰۹ آبان ۱۳۹۲
عكسش رو مخدوش كردن بعد ميگن ميتوني اگر شناختيش شكايت كنيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۲۹ مهر ۱۳۹۲
چند ماه دیگه ازاد میشه دوباره دستگیر میشه و شما سوابقش را ذکر میکنید
آخرین اخبار