درشب پائيزي برج ميلاد؛

شهرام شكوهي: مجموعه تصويري آثارم به زودي منتشر مي شود

"شهرام شكوهي" در شب پائيزي برج ميلاد، گفت: به زودي مجموعه اي تصويري از آثارم منتشر مي‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران حاضر در كنسرت بزرگ شهرام شكوهي در برج ميلاد تهران , اين خواننده پرطرفدار موسيقي پاپ كشورمان در اولين و دومين شب از آبان ماه با تدارك اتفاق هايي غافلگيركننده به ديدار مخاطبان خود رفت.

اعضاي اركستر شهرام شكوهي همزمان با پخش قطعه اي جديد از اين خواننده كه در قالب يك كليپ براي حاضران نمايش داده مي شد , روي صحنه حاضر شدند . شهرام شكوهي پس از اينكه روي صحنه حاضر شد و به مخاطبانش خوشامد گفت, اعلام كرد: قطعه اي كه در آغاز برنامه برايتان پخش شد را از آلبوم جديدم انتخاب كرده ايم. 

يكي از تفاوت هاي بارز در كنسرت پائيزي شهرام شكوهي با ساير كنسرت هاي او در زمينه طراحي صحنه بود كه در اجراي آبان ماه , فضاي استيج را 8 صخره كوچك كه با پارچه هايي سفيدرنگ پوشانده شده بود و نورهايي رنگي از زير آن نمايان مي شد , تزئين كرده بود.
پنجمين قطعه اي كه اين خواننده كشورمان اجرا كرد , تيتراژ سريال تلويزيوني "مونا" بود كه پس از اجراي اين اثر گفت: تا اين قسمت , هرچقدر از برنامه من و همكارانم راضي بوديد براي بيماران دعا كنيد.

قطعه " قصه عشق" اثري است كه در كنسرت هاي شهرام شكوهي با استقبال بي نظيري از جانب هواداران او روبه رو مي شود و شكوهي در اين كنسرت پس از اجراي اين قطعه , تصريح كرد: به زودي مجموعه اي تصويري از برخي آثار من منتشر مي شود كه قطعه " قصه عشق" يا همان "اسيري" نيز در آن مجموعه حضور دارد و اين موضوع را به عنوان دومين سورپرايزم براي طرفداران , در اين شب پائيزي در نظر گرفته بودم.

شهرام شكوهي پيش از اجراي قطعه " محبوب جونم" گفت: در اين اثر سعي مي كنم به اندازه دو بيت شعر , به لهجه شيرازي بخوانم و اميدوارم در اين زمينه موفق باشم.

خواننده آلبوم "مدارا" همچنين پيش از اينكه قطعه مشهور " جادوي چشم تو " را به زنده ياد پدرش و پدر اميرحسين كاشانيان تقديم كند , اظهار داشت: به طور معمول در كنسرت هاي من ,اجراي اين قطعه با پخش تصاويري از هنرمندان از دست رفته كشورمان و افرادي همچون خسرو شكيبايي , نيما نهاونديان , عسل بديعي , ناصر حجازي و نيكو خردمند همراه است اما در اين لحظه اعلام مي كنم كه در اين كنسرت براي آخرين بار اين قطعه با اين شكل و صورت , اجرا مي شود.

شكوهي همچنين قطعه " جان خسته " به همراه قطعه سورپرايز اول برنامه , را از آلبوم جديدش براي مخاطبان حاضر در سالن اجرا كرد.

اين خواننده كشورمان در قسمت ديگري از اين برنامه يكي از تك آهنگ هايي را كه پيش از عيد منتشر كرده بود با عنوان " شب و بارون " را روي صحنه برد كه با استقبال پرشوري از جانب طرفداران روبه رو شد.

خواننده قطعه " اسيري " در كنسرت پائيزي خود, 16 قطعه اجرا كرد كه از جمله اين قطعه ها مي توان به هوس , دل ديوونه , مجنونم و مستم و خيال كن اشاره كرد كه در پايان برنامه  بنا به درخواست هاي مكرر هوادارن , قطعه " دل ديوونه" با همراهي حاضران در سالن به طور مجدد اجرا شد.

شهرام شكوهي با اركستري 11 نفره به رهبري گرشا رضايي و با طراحي صحنه اي بي نظير, در اولين و دومين شب از دومين ماه فصل پائيز , به تهيه كنندگي مؤسسه فرهنگي هنري اكسير نوين به مديريت محمدرضا خانزاده , با مديريت اجرايي اميد بهاري و با مديريت روابط عمومي پدرام اميني , در برج ميلاد با هوادارانش ملاقات كرد./ص

انتهاي پيام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار