لباس داوطلبان هلال احمر بر تن داريوش فرهنگ

داریوش فرهنگ بازیگر توانمند سینما و تلویزیون کشور با عضویت داوطلبانه در جمعیت هلال احمر ، آمادگی خود را برای ارائه فعالیت های بشردوستانه در این سازمان عظیم بین المللی اعلام کرد.

به گزارش   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، داریوش فرهنگ فعالیت ها و برنامه های حمایتی سازمان داوطلبان را قابل تقدیر خواند و خاطر نشان کرد: کمک های حمایتی و نوع دوستی وظیفه ای پایان ناپذیر است و تاریخ مصرف ندارد. 

وی با اشاره به برخی سوء برداشت ها از نوع نیاز کودکان و آسیب دیدگان از حوادث ، افزود: این طیف نیازمند توجه هستند و  نه ترحم و وظیفه انسانی هر فردی است که در مواقع لزوم به یاری همنوع خود برود و در واقع کمک به دیگران، کمک به خودمان است.

فرهنگ در ادامه با اشاره به نقش آموزش این مفاهیم از سنین کودکی و دانش آموزی، افزود:  با ارائه آموزش های مناسب ، فرزندان از همان دوران دانش آموزی می توانند در فعالیت های انسانی جمعیت هلال احمر مشارکت فعالی داشت باشند و با از نزدیک آشنا شدن آنها با  مشکلات و کمبودهای کودکان محروم و دانش آموزان ساکن در مناطق کم برخوردار کشور، می توانند به صورت عملی حس توجه، مسئولیت پذیری و انسان دوستی را در آنان پرورش داد و به طور واقعی برایشان معنا کرد.

وی با اشاره به ظرفیت موجود در عرصه سینما و تلویزیون کشور در خصوص فرهنگ سازی و ترویج روحیه داوطلبی ، خاطرنشان کرد:این حداقل کاری است که هنرمندان  در بعد فرهنگی و ایجاد حس عاطفی مثبت با آسیب دیدگان و محرومان می توانند انجام دهند ، به علاوه مشارکت هنرمندان در برنامه های جمعیت هلال احمر باعث بوجود آمدن دید وسیع تری نسبت به مسائل  مشکلات جامعه و همچنین سازماندهی و هدایت کمک های مردمی می شود.

گفتنی است این بازیگر نامی کشور با حضور در سازمان داوطلبان ، ملبس به کاور داوطلبی شد./ف
برچسب ها: لباس ، داوطلب ، داریوش ، فرهنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار