دوجی:

مهار جواهری عامل بردمان شد/به عصبانیت یار خارجی مان یک ست واگذار کردیم

تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد توانست در هفته اول لیگ برتر مقابل تیم سایپا در کرج به پیروزی با نتیجه سه بر یک دست پیدا کند.


 بای محمد دوجی سرمربی تیم والیبال بازرگانی  جواهری گنبد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در این بازی  فصل ما از انگیزه بسیار خوبی برای کسب سه امتیاز کامل بازی بر خوردار بودیم.

وی تصریح کرد: با توجه به این که پیش از  شروع مسابقات دو دیدار تدارکاتی مقابل تیم سایپا برگزار کرده بودیم از آنها شناخت کامل  داشتیم سعی کردیم صابر جواهری و سجاد ؟ را مهره های کلیدی  سایپا را به خوبی مهار کنیم تمام سرویس های هدفدار خود  را روی  دست جواهری زدیم تا جایی که وی به طور کامل از کار افتاد و نتوانست در محله روی تور هم موفق ظاهر شود.

سرمربی تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد تصریح کرد:  امسال ترکیب تیم سایپا نسبت به فصل قبل جوانتر شده است ولی با این وجود مقابل ما حریف دست و پا بسته ای نبودند و نهایت تلاش خود را برای گرفتن امتیاز به کار گرفتند.

اوجی اظهار داشت:  در ست دوم  این بازی در پوئن 12 با حریف برابر بودیم که بازیکن خارجی تیم ما به دلیل اشتباهات فنی از نظر روحی، عصبانی شد و نتوانست به خوبی کارش را دنبال کند به همین دلیل محبور شدم به جای وی در پست دریافت از کمال قریشی استفاده کنم، با وجود 2 تعویض و تغییر تاکتیکی که انجام دادیم باز هم نتیجه ست دوم را به حریف واگذار کردیم.

**نوین کشاورز تیم خوبیست

تیم والیبال جواهری گنبد در بازی هفته دوم لیگ برتر باید به مصاف تیم نوین کشاورز در گنبد برود.

دوجی در این خصوص گفت: تیم نوین کشاورز با وجود آنکه آخرین تیمی بود که برای حضور در مسابقات امسال تشکیل شد توانست با بهترین بازیکنانی که موفق به عقد قرارداد با تیم ها نشده بودند همکاری کند کسب یک امتیاز در مقابل تیم مدعی پیکان در بازی اول لیگ برتر حاکی از قدرت آنهاست به طور قطع ما مقابل نوین کشاورز در خانه بازی سختی را پیش روی داریم./آق

برچسب ها: بای ، اوجی ، محمد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار