عیار آموزش د یدگان فنی و حرفه ای در مسابقات مهارت محک می خورد

مدیر دفتر مسابقات بین المللی مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: برگزاری مسابقات ملی مهارت امکان سنجش توانمندی و مهارت کار آموزان و آموزش دیدگان فنی و حرفه ای را با

ژاله عمرانی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: دفتر مسابقات بین المللی مهارت بستر مناسب برای رقابت سالم میان مهارت آموختگان نظام آموزشی فنی و حرفهای کشور را در قالب برگزاری مسابقات ملی  مهارت فراهم می کند.

وی افزود: این مسابقات علاوه بر شناسایی استعدادهای جوانان و ایجاد فرصت برابر برای جوانان زیر 22 سال امکان سنجش توانمندی و مهارت کار آموزان و آموزش دیدگان فنی و  حرفه ای را با استفاده از آخرین متدهای روز دنیا ایجاد می کند.
عمرانی تصریح کرد: مربیان آموزش فنی و حرفه ای نیز با حضور در مسابقات و داور ی آن با روش های جدید ارزشیابی آشنا شده و توانمندی خود را افزایش می دهند.
مدیر دفتر مسابقات بین المللی مهارت خاطر نشان کرد: همچنین این دفتر برنامه ریزی های لازم را جهت حضور در مسابقات جهانی مهارت به منظور آشنایی با علم روز و فناوری جدید وانتقال تجربیات جهانی به نظام آموزش فنی و حرفه ای با تأثیر مضاعف در توسعه اقتصادی انجام می دهد./ف

 

برچسب ها: عیار ، اموزش ، مهارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار