ليگ برتر هندبال بانوان؛

تقابل کردستان با سبزوار در هفته چهارم

هفته چهارم لیگ برتر هندبال بانوان 10 آبان پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران: مسابقات سوپر لیگ هند بال زنان روز جمعه 10 آبان در هفته چهارم انجام خواهد شد و 3 دیدار در این روز برگزار خواهد شد.  
 
در ادامه گزارش آمده است؛ در این هفته شهرداری سنندج که با 3 برد متوالی و تفاضل گل بالا در جایگاه نخست این رقابتها قرار دارد به مصاف ثامن الحجج سبزوار می رود.  

گزارش دیگر اضافه می کند: میترا نوری نائب رئیس بانوان فدراسیون هند بال از نزدیک شاهد این دیدار خواهد بود و اینکه داوران این مسابقه پرستو نعمتی و مطهره نجد سمیعی می باشد و ناظر فدراسیون هم رقیه امیری است بر اساس این گزارش دیدار بعدی بین تیم های ثامن تهران برابر شهید چمران لارستان است نماینده تهران تا کنون برای در کارنامه خود ندارد و 3 هفته را با ناکامی پشت سر گذاشته است. 

گزارش دیگری می گوید: مسابقه آخر هم بین تیم های ذوب آهن و بام ایران است تا پایان هفته چهارم یک هفته دیگر قهرمان نیم فصل مشخص شود.  

این گزارش یاد آور می شود: هم اکنون تیم شهرداری سنندج کردستان با 3 برد و 6 امتیاز و گل آفراژ بالا نسبت به سبزوار درجایگاه نخست سوپر لیگ قرار دارد و نماینده خراسان هم با 3 برد متوالی و تفاضل گل کمتر و 6 امتیاز عنوان دومی را از آن خود کرده است.  
 
در پایان گزارش خاطر نشان می شود: مسابقات لیگ برتر بانوان هر هفته تحت عنوان یک شهیده برگزار می شود که در هفته چهارم به نام شهیده مطهره محبوبه به دانش آشتیانی خواهد بود./آق 
برچسب ها: هندبال ، بانوان ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار