حسینیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

شعار "مرگ بر آمریکا" شعار علیه مردم این کشور نیست/ باید با تامل و صبر منتظر اقدامات عملی آمریکا باشیم

یک کارشناس سیاست خارجی با بیان اینکه ما از دولت آمریکا جز خیانت و توطئه علیه ملت ایران چیز دیگری مشاهده نكرده‌ايم، گفت: در شرایط کنونی اقدام مثبتی از طرف دولت آمریکا برداشته نشده و نباید دچار شتابزدگی شد و اين صحیح نيست كه ما بخواهیم به سرعت مواضع خود را تغییر دهیم و باید با تامل و صبر بيشتر منتظر اقدامات مثبت باشیم.

"میرمسعود حسينيان" در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران در مورد شعار مرگ بر آمريكا و تداوم آن گفت: به طور کلی میان نحوه موضع‌گیری‌های مردمی با موضع گیری‌های دولتی تفاوت وجود دارد اما در اصل مواضع تفاوتی مشاهده نمي‌شود، گاهی دولت در شرایطی قرار می‌گیرد که ممکن است یک سری موضع‌گیری‌ها انجام دهد و این دلیل بر تغيير شعارهای مردمی نسبت به گذشته  نخواهد بود.
 
این کارشناس سیاست خارجی افزود: در شرایط کنونی اقدام مثبتی از طرف دولت آمریکا برداشته نشده و نباید دچار شتابزدگی شد و اين صحیح نيست كه ما بخواهیم به سرعت مواضع خود را تغییر دهیم و باید با تامل و صبر بيشتر منتظر اقدامات مثبت باشیم.

وي ادامه داد: ما از دولت آمریکا جز خیانت و توطئه علیه ملت ایران چیز دیگری مشاهده نكرديم بنابراین تسریع در خصوص اینگونه تصمیمات به مصلحت ما نيست.
 
حسینیان در پايان خاطرنشان كرد: شعار مرگ بر آمریکا شعار مخالفت با یکسری از سیاست‌های آمریکایی است و به فرموده حضرت امام خمینی(ره) ما با ملت‌ آمریکا مشکل نداریم، بلکه با سیاست‌های استکباری دولت آمریکا مشکل داریم بنابراین این شعار ضد مردم آمریکا نیست، بلکه علیه سلطه، استکبار و سیاست‌های برتری‌جویانه دولت آمریکا است.
برچسب ها: شعار ، آمریکا ، سیاست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار