ممنوعیت عرضه ملزومات عزاداری مورد بحث در نمایشگاه عطر سیب

مدیر اداره کل اجتماعی شهرداری تهران گفت:در یازدهمین دوره نمایشگاه عطر سیب امسال همچون سنوات گذشته ملزومات و محصولاتی که در خصوص استفاده از آنها ابهام هایی وجود دارد عرضه نخواهد شد.

 
عبادالله رمضانی مدیر اداره کل اجتماعی شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگاراجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر با اشاره به تفاوتهای کیفی از نظر محتوایی و فرهنگی در برگزاری این دوره نمایشگاه نسبت به سنوات گذشته و اضافه شدن بخشهای متنوع فرهنگی و آموزشی در این دوره به نمایشگاه اظهار داشت: این امر در راستای تاثیر گذاری بیشتر در برگزاری مراسم عزاداری هیات صورت پذیرفته است.
 
وی با یادآوری برپایی این نمایشگاه هر ساله پیش از آغاز دهه اول محرم و ایام شهادت امام حسین (ع) در تهران گفت: برگزاری نمایشگاه عطرسیب در این دوره از نظر کارکردهای فرهنگی و آموزشی با دوره های گذشته متفاوت است و سیاستگذاری های صورت گرفته در این خصوص در راستای تقویت ابعاد فرهنگی و آموزشی نمایشگاه بوده است.
 
وي با یادآوری برپایی 16 غرفه فرهنگی و آموزشی در دوره گذشته و افزایش آن به 26 غرفه در امسال، یکی از دلایل ارتقاء کمی غرفه ها را افزایش تنوع محصولات فرهنگی و آموزشی در خصوص عاشورا و محرم بوده ضمن اینکه اختصاص فضای بیشتری از نمایشگاه به این منظور سبب تمایز رویکرد فرهنگی این دوره از دوره های پیش نشده است.
 
وي ادامه داد: برپایی نمایشگاه های دقایقی با حضرت ولی عصر (عج) سنگر عشق، و برنامه های میدانی تعزیه، نقاشی و عزاداری به سبک اقوام از دیگر برنامه هایی است که به جهت تقویت جنبه و رویکرد فرهنگی نمایشگاه در این دوره مورد توجه قرار گرفته و به نمایشگاه عطر سیب اضافه شده است. /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار