دایی پس از برد 2 بر 0 پرسپولیس مقابل الوند همدان:

عدم نظارتم روي آكادمي پرسپوليس يك معضل بزرگ است/ به جاي شعار عليه مجيدي از او تشكر كنند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از برتري مقابل الوند همدان در مرحله يك هشتم نهايي جام حذفي در مورد نظارتش بر آكادمي پرسپوليس گفت: عدم نظارتم روي اين آكادمي يك معضل بزرگ براي پرسپوليس است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، علی دایی بعد از پيروزي 2 بر صفر پرسپوليس مقابل تيم الوند همدان در مرحله يك هشتم نهايي جام حذفي با اشاره به اینکه با یک بازی خوب و راحت صاحب برتری شدند گفت: بازیکنان تیم مقابل آنقدرها قادر نبودند ما را اذیت کنند و در كل برتر از حريف بوديم.

سرمربي تيم پرسپوليس افزود: می‌توانستیم گل‌هاي بيشتري به ثمر برسانيم ولی به همین 2 گل اکتفا کردیم زیرا چهارشنبه بازی داریم و خدا را شکر می‌کنم که بازیکنانم آسیب ندیدند.

وی در مورد نظارت بر آکادمی پرسپولیس گفت: متاسفانه هیچ نظارتی روی آکادمی ندارم و این یک معضل بزرگ برای پرسپولیس است؛ هنگامی که در سایپا بودم تمام مربیان پایه را انتخاب کردم و از پنج تیم چهار تیم را قهرمان کردیم.
دایی در مورد شعار علیه مجیدی اظهار داشت: کاری به این مسایل ندارم اما فرهاد مجیدی برای فوتبال باشگاهی و فوتبال ملی ما زحمت کشید و به جای شعار باید از او تشکر کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: دایی ، پرسپولیس ، برد ، الوند ، همدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار