مدیر اجرایی یازدهمین نمایشگاه بین المللی عطر سیب:

استقبال مردم از برنامه‌های ارزشی و فرهنگی عاشورایی کم نظیر است

برنامه‌های ارزشی و فرهنگی عاشورایی و حسینی در هفتمین روز نمایشگاه عطر سیب با استقبال گسترده بازدید کنندگان و خریدارانی که به نمایشگاه مراجعه می‌کنند، مواجه شده است.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  نمایشگاه عطر سیب در بوستان بزرگ ولایت ، صبح جمعه 10 آبان یکی از شلوغ ترین روزهای کاری را سپری نمود.

 محوطه نمایشگاه مملو از افرادی است که برای خرید تجهیزات و اقلام مصرفی هیات‌ها به نمایشگاه مراجعه کرده اند در این میان مدیریت نمایشگاه همزمان با روزهای پایانی هفته و با توجه به مراجعات بیشتر مردم در روزهای تعطیل از روز پنجشنبه برنامه های فرهنگی نمایشگاه را تقویت کرده است.

 مدیر اجرایی یازدهمین نمایشگاه بین المللی عطر سیب در این باره گفت: استقبال مردم از نمایشگاه در این دوره مثال زدنی و چشمگیر است. هیات های مذهبی و بازدید کنندگان از برنامه های فرهنگی و ارزشی نمایشگاه استقبال کردند به همین دلیل فعالیت ها و برنامه های فرهنگی را از روز پنجشنبه تقویت کرده‌ایم.

دارانی عنوان كرد: برگزاری مراسم زنده سنج و دمام و تعزیه و همچنین سمنوپزان تاكنون از پرطرفدارترین برنامه های جانبی نمایشگاه بوده به گونه ای که صندلی هایی که مقابل مرکز اجرای زنده تعزیه و سنج و دمام چیده شده در تمام ساعات اجرای این برنامه ها پر بوده و بسیاری از بازدید کنندگان هم ایستاده این مراسم را تماشا می‌ كردند.

وي افزود: یکی از مهمترین اهدافی که مدیریت شهری از برگزاری نمایشگاه عطر سیب دنبال می کند توجه مردم به فلسفه عاشورا و فرهنگ عاشوراست و برنامه‌های متنوع فرهنگی که در این دوره در محوطه باز نمایشگاه عطر سیب اجرا شده در همین راستاست و استقبال مردم هم نشان می دهد جامعه برای این فرهنگ از دل و جان مشتاق است.

مدیر اجرایی یازدهمین نمایشگاه عطر سیب درباره مراسم سمنوپزان که از چهارشنبه گذشته در این نمایشگاه آغاز شده است، گفت: این اولین سالی است که برنامه سمنوپزان را به مجموعه برنامه‌های فرهنگی و ارزشی نمایشگاه اضافه کردیم.

نمایشگاه عطر سیب که از سوم آبان در تهران و در بوستان بزرگ ولایت در منطقه 19 آغاز به کار کرده تا سیزدهم آبان به کارش ادامه خواهد داد.

در روزهای اخیر برگزارکنندگان نمایشگاه تسهیلات ویژه ای برای دبیران شورایاری های 374 محله تهران هم در نظر گرفتند و اعلام کردند دبیران شورایاری با معرفی نامه اداره کل فرهنگی شهرداری تهران می توانند در روزهای باقی مانده تا پایان نمایشگاه از تسهیلات یک میلیون ریالی خرید استفاده کنند. /
 
 

برچسب ها: نمایشگاه ، عطر ، سیب ، عاشورا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار