جداشدن مفتی دمشق از نظام سوریه تکذيب شد

مرکز اسلامی " فتح" سوریه خبر جداشدن "عبدالعزیز الفتاح البزم" مدیر این مرکز و مفتی دمشق از نظام حاکم را تکذیب کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم، مرکز اسلامی فتح در بیانیه ای اعلام کرد: آمریکایی ها و وهابیونی که با مخالفان سوری همکاری می کنند، این خبر نادرست را منتشر کرده اند، البزم به روسیه سفر کرده است و روز یکشنبه این هفته (3 نوامبر) از طریق لبنان به سوریه بازخواهد گشت .

این بیانیه که "وائل البزم" فرزند "عبدالفتاح" آن را در صفحه شخصی خود در فیس بوک منتشر کرد، حاکیست: "عبدالفتاح" با دعوت رسمی به روسیه سفر کرده تا از دانشگاه اسلامی این کشور بازدید کند و خبر جدا شدن وی از نظام سوریه ساخته و پرداخته افراد مغرض و چنین خبری بی اصل و اساس است و عبدالفتاح روز یکشنبه از طریق لبنان به دمشق بازخواهد گشت و کار خود را در دفترش در وزارت اوقاف ازسرخواهد گرفت .

سایت خبری "عکس السیر" به تازگی اعلام کرد که "عبدالفتاح البزم" سوریه را به مقصد اردن ترک کرده و در پی اقامت در استانبول است و می خواهد که جدا شدن خود از نظام دمشق را رسماً اعلام کند و با تعدادی از مسئولان ائتلاف مخالفان سوری نیز دیدار کرده است.

پیش از این بارها منابع وابسته به گروه های شورشی خبر جدا شدن مسولان دینی و سیاسی سوریه را اعلام کردند که بسیاری از آنها تکذیب کردند.
برچسب ها: سوریه ، دمشق ، فتح ، مفتی ، بین الملل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار