یازدهمین نمایشگاه یادیار مهربان به مناسبت هفته کتاب برگزار می‌شود

یازدهمین نمایشگاه یاد یار مهربان به مناسبت ایام بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد اطلاع رسانی بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، نمایشگاه یاد یار مهربان هر سال با هدف تجهیز کتابخانه‌های مدارس و کتابخانه‌های عمومی شهر تهران برگزار می‌شود.
 
فراخوان ثبت نام ناشران در این نمایشگاه حدود یه ماه پیش اعلام و به ناشران فرصت داده شد تا 22 آبان ماه برای حضور در این رویداد ثبت نام کنند.
 
بر اساس فراخوان اعلام شد کتاب‌های ارائه شده در این نمایشگاه باید منطبق با سیاست‌های فرهنگی نظام و متناسب با نیازهای دانش‌آموزان و شهروندان باشد. هم چنین نباید در شمار آثار نفیس، لوکس، حل‌المسائل، کمک درسی و کتاب‌های فردی باشد بلکه باید قابلیت استفاده در کتابخانه‌های عمومی و کتابخانه‌های آموزشگاهی را داشته باشد.
 
ناشران می‌توانند برای ارائه نمونه آثار خود به دبیرخانه نمایشگاه به نشانی تهران، خیابان شهید مطهری، بعد از تقاطع مفت، خیابان شهید علی اکبری، روبه‌روی کوچه صحاف‌زاده، شماره 4 مراجعه کنند یا با شماره 88750442 تماس بگیرند.
 
زمان دقیق برگزاری این نمایشگاه به زودی و با توافق دبیرخانه این رویداد و ستاد برگزاری بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران اعلام خواهد شد.
 
بیست و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از 25 آبان ماه تا 2 آذر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهاي پيام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار