ابراهیم یولمه:

از بحران باخت خارج شدیم/ استارت قدرت نمایی ما از مشهد آغاز می شود

تیم والیبال میزان خراسان در طول بازیهای دو هفته نخست لیگ برتر علی رغم تصورات نتوانست نتایج خوبی را کسب کند.

ابراهیم یولمه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: متأسفانه با توجه به آن که هفته های اول و دوم لیگ نتیجه را به حریف واگذار کردیم استرس و ترس از باخت در خانه در تیم ما وجود داشت.

کاپیتان تیم والیبال میزان خراسان تصریح کرد: ترس از باخت به طور کلی کارآیی تیم ما را کاهش داده بود اما خوشبختانه توانستیم در هفته سوم لیگ پس از شکست تیم نوین کشاورز در تهران از بحران باخت تا حدودی خارج شویم.

پاسور تیم والیبال میزان خراسان ضمن اشاره به بازی هفته چهارم لیگ مقابل تیم بازرگانی جواهری گنبد افزود: تیم گنبد تاکنون تمامی حریفان خود از جمله پیکان، نوین کشاورز و سایپا را شکست داده است، این بردها روحیه تیمی گنبدیها را تا حد قابل توجهی بالا برده است. والیبالیستهای جوان گنبدی که مدتهاست در کنار یکدیگر کار می کنند نسبت به توانمندی ها و نوع عملکرد هم شناخت کامل دارند. در ترکیب امسال این تیم بر خلاف سنوات قبل اکثراً بازیکنان بومی حضور دارند.

یولمه یادآور شد: با توجه به نتایج خوب تیم گنبد در لیگ برتر تماشاچیان این شهر با آن ها آشتی کرده اند .
شنیدم که در بازی با پیکان حدود 2 هزار تماشاچی نتوانستند به داخل سالن را پیدا کنند.

*** سطح توقعات از میزبان بالاست

وی خاطرنشان کرد :با توجه به این که تیم والیبال میزان خراسان فصل گذشته جایگاه ششم جدول رده بندی را به خود اختصاص داد. سطح توقعات از ما امسال بسیار بالاست ، حضور علی رضا مباشری و رحمان داوودی در ترکیب امسال توقعات مسئولان و علاقمندان را بالاتر برده است ، همه توقع دارند ما به جمع چهار تیم برتر لیگ را پیدا کنیم .

کاپیتان تیم والیبال میزان خراسان افزود: لیگ امسال نسبت به سنوات قبل از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار است چون تمامی بازیکنان در تیم های پخش شده اند.

در گذشته در طول مسابقات فقط تیم های صنام و پیکان در لیگ حرف اول را می زدند اما امسال هر 12 تیم مدعی هستند واین امر کیفیت لیگ را تا حد قابل توجهی بالا برده است .

وی تصریح کرد : شاهد بودیم که در کاشان تیم زاهدان " قعرنشین جدول رده بندی " یک ست از باریج اسانس کاشان گرفته است ، این امر حکایت از غیرقابل پیش بینی بودن نتایج دارد.

ابراهیم یولمه اظهار داشت : با وجود آن که نتوانستیم در حد توقعات مسئولان هفته های اول لیگ ظاهر شویم اما آن ها هیچ گونه برخورد خاصی مثل جریمه بازیکنان و ... باما نداشتند .

رفتار حرفه ای مسئولان باشگاه مانع از تضعیف روحیه تیم شد به طور قطع ما با شکست مقتدرانه تیم گنبد در مشهد استارت قدرتنمایی خود در لیگ امسال را خواهیم زد.

انتهای پیام/مح

 


برچسب ها: خراسان ، والیبال ، کاشان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار