خدمات رسانی ویژه شهری به هیئات مذهبی منطقه 19

ژمنطقه 19 به مناسبت ایام عزاداری ماه محرم مشکی پوش شد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 19،  مهندس رضا نثاری شهردار منطقه با اشاره به آذین بندی معابر جهت ماه محرم گفت: به مناسبت این ایام ضمن نصب پرچم های مشکی در میادین، بوستانها، عرشه پلها و معابر اصلی، بنرها و بیلبوردهای متناسب با ایام سوگواری نیز در مکان های مختلف نصب شده است.
 
وی همچنین از نصب المانهای «یاحسین(ع)» در محدوده منطقه خبر داد و گفت: این المانها در تقاطع مینا و میثاق شمالی، محوطه ساختمان ستادی شهرداری منطقه و دیگر معابر اصلی نصب می شود.
 
نثاری افزود: در راستای خدمات رسانی بیشتر به هیئات مذهبی 5 هزار کیسه پسماند خشک بین هیئات مذهبی توزیع و درحین توزیع نیز آموزشهای لازم در خصوص تفکیک پسماندها به همراه ارائه بروشور صورت می گیرد. همچنین برای رعایت نظافت شهری کارتن پلاستهایی تدارک دیده شده که بین ایستگاه های صلواتی منطقه توزیع خواهد شد.
 
نظافت بموقع معابر و اطراف هیئات مذهبی نیز از دیگر اقدامات شهری است که در ایام عزاداری به شکل مرتب انجام می شود.
 
شهردار منطقه 19 با بیان اینکه به منظور همکاری بیشتر با هیئات مذهبی سازه های تبلیغاتی و پرتابل های سطح منطقه برای انجام امور تبلیغات و اطلاع رسانی در اختیار آنها قرار می گیرد تصریح کرد: هیئات می توانند پس از هماهنگی با اداره زیباسازی منطقه جهت انجام تبلیغات از این سازه ها بهره مند شوند.
انتهای‌پیام/
برچسب ها: خدمات ، شهری ، هیئات ، مذهبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار