دوجی:

نمی دانم چرا میزان با ستاره هایش نتیجه نمی گیرد/ شکست پرافتخارترین تیم لیگ سخت بود

تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در مشهد به مصاف تیم میزان خراسان می رود.

محمد بای دوجی سرمربی تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم میزان خراسان از نفرات و بازیکنان خوب و آماده ای برخوردار است. حضور رحمان داودی، علی رضا مباشری و تئودور در ترکیب مشهدیها از نقاط قوت آنهاست ولی نمی دانم چرا تاکنون موفق به کسب نتایج خوب در مقابل حریفانشان نشده اند. امیدوارم بتوانم این تیم را در خانه خود شکست دهیم.

وی یادآور شد: ما توانستیم در بازیهای دوستانه پیش از شروع فصل، تیم میزان را در نبود مباشری سه بر 2 شکست دهیم. در لیگ وضعیت خراسانی ها تغییر کرده و دست یابی به برد کار راحتی نیست. ما از این تیم آنالیز دقیقی در اختیار داریم و با برنامه مقابل آنها ظاهر خواهیم شد.

تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد در هفته سوم مسابقات لیگ برتر توانست تیم پیکان را با نتیجه سه بر 2 شکست دهد.

سرمربی تیم بازرگانی جواهری گنبد در این خصوص به خبرنگار ما گفت: ما در این دیدار مقابل تیم بسیار قدرتمندی قرارگرفتیم. پیکان پرافتخارترین تیم حاضردرلیگ محسوب می شود آنها با برنامه به گنبد آورده بودند.

با توجه به آن که سالهاست بازیکنان این تیم در کنار یکدیگر کار می کنند از نظر اجرای تاکتیک در هماهنگی کامل هستند.

دوجی تصریح کرد: برنامه اصلی آنها در این دیدار حمله با سرویس بود که ما درست نخست به دلیل دریافتهای ناقص موفق نبودیم اما در ستهای بعدی با مهار آرش کشاورزی که مهره کلیدی پیکانی ها محسوب می شد توانستیم ورق بازی را به نفع خود تغییر دهیم.

وی تصریح کرد: طبق آنالیزی که از بازی تیم پیکان داشتیم در بازی این تیم مقابل کاله از 110 پاس حدود 45 پاس را آرش کشاورزی گرفته بود و به طور کل 70 درصد زمین در حین بازی در اختیار وی بود. با توجه به این مساله درستهای چهارم و پنجم به طور کل بازی را در اختیار خود گرفتیم.

سرمربی تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد یادآور شد: در دیدار مقابل پیکان، در ترکیب تیم گنبد "امین حسن زاده" که به دلیل مصدومیت در بازیهای قبل حضور نداشت از ست سوم وارد میدان شد و به نظرم یکی از عوامل اصلی برد ما وی بود. بهترن بازیکن میدان دراین دیدار از نظر من "سخی عیدی" بازیکن پست دفاع وسط تیم بود که توانست عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار