در صورت عدم همکاری شهروندان؛

بهره برداري از بزرگراه صدر به چند سال آینده

پروژه طبقاتي بزرگراه شهيد آيت الله صدر يكي از بزرگترين پروژه هاي توسعه شبكه معابر شهر تهران است كه اگر همكاري و اعتماد شهروندان وجود نداشت به طور حتم بهره برداري از آن به چند سال ديگر موكول مي شد.

به گزارش   خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، پل طبقاتي صدر كه از بزرگراه مدرس شروع مي شود و تا بزرگراه امام علي (ع) ادامه دارد، يكي از پروژه هاي توسعه معابر شهر تهران است و با احداث بزرگراه طبقاتي صدر دسترسي شهروندي به شمال بزرگراه امام علي (ع) كه بزرگراه ارتش است و جنوب آن كه بزرگراه آزادگان است، سهل و آسان مي شود.
 
با توجه به اين كه هنوز بزرگراه طبقاتي صدر به بهره برداري نرسيده، نمي توان در مورد نواقص ومزاياي آن صحبت نمود.
بهروز رضايي قائم مقام شهردار منطقه يك گفت: شكوفايي و ايجاد تحولات قائم مقام شهردار منطقه يك بهروز رضايي افزود: شكوفايي و ايجاد تحولات اساسي در اين منطقه، حاصل تلاش و نگاه دلسوزانه شهروندان است كه توانسته علاوه بر هموار نمودن اهداف مديريت شهري در تبديل شهرداري تهران از نهاد خدماتي به نهاد اجتماعي، نگرش شهروندان منطقه را نيز نسبت به نحوه عملكرد مديران شهري تغيير دهد.
رضايي اظهار داشت: بيش از 70 پروژه بزرگ عمراني، ترافيكي، اجتماعي و شهري در شمال پايتخت در حال اجرا است كه بدون همكاري و مشاركت شهروندان به نتيجه نمي رسد.
رضايي تصريح كرد: با تشكر از شهروندان جهت همراهي با مديريت شهري در راستاي احداث پروژه هاي عمراني و اجتماعي، اجراي عمليات عمراني با كيفيت و سرعت بالا و با حضور متخصصان باعث مي شود شهروندان در اجراي پروژه هاي ملي، با مديريت شهري مشاركت داشته باشند.
اميد است با بهره برداري از اين پروژه دسترسي شهروندان به نقاط مختلف شهر به آساني صورت گيرد و نتايج دلخواه را براي مسئولين پروژه و شهرداري درپي داشته باشد.
انتهای‌پیام/
برچسب ها: شهروند ، بزرگراه ، همکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار