آخر هفته با دریچه – بسته شماره 30؛

بهترین نرم افزارهاي تلفن همراه و رايانه در هفته اي که گذشت + دانلود

پر بازدیدترین و بهترین نرم افزار‌های این هفته‌ی 'دریچه' را در این گزارش می‌توانید دانلود کنید، 'برنامه‌هایی' که به انتخاب شما جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان تازه ترین و بهترین نرم افزار ها قرار می دهد.

آن دسته از کاربرانی که هر روز نمی توانند به صفحه دریچه سر بزنند می توانند آخر هفته بهترین ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.

 

 



 

نرم افزار محاسبات ریاضی برای اندروید؛

مسائل ریاضی را با دستـخط خودتان حل کنید + دانلود

MyScript Calculator نرم افزار ماشین حساب کاملا متفاوت می باشد. توسط این برنامه به راحتی می توانید محاسبات ریاضی را با دست خط خودتان نوشته و سپس جواب آن را همان لحظه به راحتی بدست آورید!

 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

نسخه 6.18 برای رایانه؛

نسخه ی جدید Internet Download Manager + دانلود

Internet Download Manager قدرتمندترین نرم افزار موجود در زمینه ی دانلود انواع فایل ها از فضای مجازی است. دانلود منیجر فایل مورد نظر را به 8 قسمت تبدیل می کند و سبب می شود تا حدود زیادی سرعت دانلود افزایش یابد، اين نرم افزار با تمامی مرورگر ها و تمامی سيستم عامل های موجود سازگاری كامل را دارد.  شما می توانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتی از سايت های اینترنتی ویدئوهای آنلاین را دانلود کنید.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

نرم افزاری آرامبخش براي اندروید؛

خوابی لذت بخش داشته باشید + دانلود

White Noise  نرم افزاری محبوب و جالب برای احساس آرامش هنگام خواب می باشد. این برنامه با ۴۰ صدای مثبت از محیط زیست نظیر طوفان ، جریان رودخانه و امواج اقیانوس به شما کمک خواهد کرد که خوابی آرام و شیرین را احساس کنید و از خواب لذت ببرید.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

برای اندروید؛

با معنی و مفهوم کلمات مخفف آشنا شوید + دانلود

امروزه اکثر سازمان ها و نهاد های بین المللی و داخلی دارای نام مخفف هستند، منظور از کلمات مخفف اجزای اولیه یک عبارت و یا یک کلمه است که مجموع آن ها، کلمه مخفف را تشکیل می دهند. این نرم افزار حاصل تلاش های برنامه نویسان کشورمان است و تعداد بسیار زیادی کلمه مخفف در آن گنجانیده شده است و شما می توانید با وارد کردن نام مخفف یا قسمتی از آن در بخش جستجو، از جمله کامل آن مطلع شوید.
 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

تنها در چند ثانیه از جیک و پيك آدم ها و اطرافتان با خبر شوید + دانلود

جیک و پیگ به منعی بزرگ و کوچیک است. در قدیم از این اصطلاح برای زندگی به کار می رفت یعنی مثلا می گفتند از جیک و پیگ طرف با خبر شو! ولی الان با این نرم افزاری که دریچه برای شما گذاشته می توانید جهان خارج از خانه و اطرافتان آگاه شوید اون هم تنها در چند ثانیه!

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

 
برای رایانه؛

فایل های "PDF را به DWG" تبدیل کنید + دانلود

OverCAD PDF to DWG Converter نرم افزاری است کاربردی برای تبدیل فایل های PDF به فایل های DWG. این نرم افزار پشتیبانی کامل از خط، مستطیل، بیضی، پاره خط، تصویر و متن را دارد و به راحتی می تواند فایل های PDF که حاوی نقشه هستند را به فایل قابل ویرایش DWG تبدیل کند

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

نسخه ی Premium؛

موزیک پلیر قدرتمند برای اندروید + دانلود

پخش کننده ی فایل های صوتی Rocket Music Player Premium یکی از قدرتمندترین پلیرها در زمینه ی پخش حرفه ای و تخصصی فایل های صوتی برای گوشی های اندرویدی است. یکی از اصلی ترین ویژگی های نرم افزار دارا بودن اکولایزر حرفه ای برای اختصاصی کردن سبک پخش موسیقی ها است که به خاطر این گزینه طرفداران زیادی را برای خود جذب کرده و تقریبا می توان گفت در پخش فایل های صوتی بی رقیب است.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای گوشی های اندرویدی؛

تلفن همراه خود را به یک اسکنر حرفه ای تبدیل کنید + دانلود

نرم افزار CamScanner Phone PDF Creator FULL به شما کمک می کند تا با استفاده از دوربین تلفن همراه هوشمند خود تمام فایل های مورد نظرتان را اسکن کنید. این نسخه با عنوان Full ارائه شده است که ویژگی های فراوانی نسبت به نسخه ی معمولی دارد.
 

 

 


برای رایانه؛

Foxit Reader نرم افزاری برای مطالعه اسناد PDF + دانلود

امروزه بیشتر مقالات و کتاب های الکترونیک از فرمت محبوب و رایج PDF استفاده می کنند. دریچه فناوری اطلاعات اینجا برنامه مفید و کاربردی Foxit Reader را معرفی می کند.

 

 

 


MX Player به همراه تمامی کدک ها؛

تمامی فرمت های تصویری را در تلفن همراه خود اجرا نمایید + دانلود

کمتر کسی است که گوشی اندرویدی داشته باشد و با نرم افزار MX Player آشنا نباشد، بدون شک این پخش کننده قدرتمندترین برنامه موجود جهت پخش فایل های صوتی و تصویری است، دلیل اصلی تبدیل شدن نرم افزار به محبوب ترین پخش کننده فایل های تصویری پشتیبانی از تمامی فرمت های موجود است که حتی قدرتمندتر از پلیرهای رایانه عمل می کند.

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 

برای گوشی های اندرویدی؛

یک نرم افزار با 6 ویژگی کاربردی + دانلود

نرم افزار Mobie از کاربردی ترین برنامه های موجود برای گوشی های اندرویدی محسوب می شود، این برنامه شامل 6 ابزار است که آن ها عبارت اند از: مدیریت باتری، ضد سرقت، تقویت کننده حافظه، بهینه ساز تلفن همراه، استفاده از داده ها و امنیت. اگر تلفن همراه خود را گم کرده اید نگران اطلاعات موجود در آن نباشید، زیرا نرم افزار قادر است از اطلاعات شما در برابر افراد ناشناس محافظت کند یا نرم افزار می تواند با استفاده از ویژگی های خود سبب کاهش مصرف باتری تلفن همراه شما شود.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


برای اندروید؛

برنامه ها را از گوشی به کارت حافظه منتقل کنید + دانلود نرم افزار

یکی از اصلی ترین مشکلات در نصب برنامه ها کمبود فضا برای نصب نرم افزار های دلخواه است و امکان انتقال برنامه ها از گوشی به کارت حافظه وجود ندارد و فقط تعداد محدودی نرم افزار را می توان نصب کرد، ولی شما می توانید با نصب نرم افزار AppMgr Pro III بر روی گوشی اندرویدی خود مشکل کمبود فضا را به صورت کامل بر طرف کنید.

 

 


از اینجا می توانید "فونت محرم" را دانلود کنید

به مناسبت فرار رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) دریچه فونت های را با همین مضمون برایتان آماده کرده است. دو فونت با نام Muharram Font است که با فرمت TTF بوده و قابلیت استفاده در word و نرم افزارهای طراحی می باشد، طراحان از این فونت ها می توانند در طرح های خود استفاده کنند.

 

 

 


Videomach Pro 5.9.14 برای رایانه؛

نرم افزاری قدرتمند برای فایل های صوتی و تصویری + دانلود

Videomach Pro 5.9.14 نرم افزاری است قدرتمند جهت ساخت فایل های صوتی و فایل های ویدئویی و تبدیل آن ها به یکدیگر ، که از جمله نرم افزارهای محبوب میان کاربران می باشد. توسط این برنامه شما قادر خواهید بود تا از تصاویر خود فایل های ویدئویی با آهنگ پس زمینه بسازید ، از ویدئوها عکس برداری کنید ، آهنگ پس زمینه ویدئوها را تغییر دهید ، صدای پس زمینه ویدئوها در فرمت های گوناگون صوتی ذخیره کنید و فرمت های ویدئویی یا صوتی را به یکدیگر تبدیل کنید.

 

yjc

 

 


ایجاد لایه امنیــتی در مرورگر؛

با امنیت بالا وبگردی کنید + دانلود نرم افزار

Sandboxie نرم افزاری است قدرتمند که از مرورگر وب شما حفاظت می کند. اگر دوست دارید از نفوذ بدافزارها یا اسکریپت های مخرب به سیستم خود جلوگیری نماییم و یا اگر دوست دارید فعالیت های مشکوک در محیط ایزوله صورت گیرد دریچه توصیه می کند از نرم افزار Sandboxie استفاده کنید. پس از نصب می توانید هر برنامه ای را که می خواهید اجرا کنید را قبل از اجرا وارد محیط قرنطینه کنید تا دسترسی به دیگر اطلاعات شما مسدود شود با این برنامه بدون نیاز به ویروس یاب نیز می توانید با خیال راحت در اینترنت به گشت و گذر بپردازید.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


رابانه، اندروید و سیمبین؛

میزان سلامتی خود را بسنجید! + دانلود نرم افزار

نرم افزار "فارسی سلامت" یک نرم افزار علمی و منطقی برای محاسبه درصد چربی بدن، محاسبه شاخص توده بدنی، محاسبه ضربان قلب هنگام ورزش و محاسبه درصد چربی بدنی است که می توانید با استفاده از آن و بدون مراجعه به پزشک تمامی اطلاعات ذکر شده در بالا را به دست بیاورید. این نرم افزار به صورت فایل فلش ارائه شده است و منابع موجود در آن برگرفته شده از کتاب Harrison’s Principles of internal medicine 17edition است.
 

 

 


پشتیبانی از ۴۴ زبان برنامه نویسی؛

"++Notepad" جایگزین مناسب برای نوت پد ویندوز + دانلود

برنامه ی Notepad ابزاری کم حجم می باشد که در تمامی نسخه های Windows Microsoft وجود دارد اما این برنامه کامل نیست و اشکالاتی دارد مخصوصا برای کاربران فارسی زبان و یا به طور کلی کاربران رایانه که زبان آن ها از راست به چپ می باشد و قسمت اعظم و مهم ماجرا ذخیره نکردن اطلاعات به صورت پیش فرض در UTF-8 است اما دریچه با معرفی نرم افزار رایگان ++Notepad مشکل را برای شما آسان کرده است.

 

 

 


اپلیکیشن "حرم مطهر حضرت عباس علیه السلام " برای اندروید + دانلود

با دانلود برنامه اجرایی حرم مطهر حضرت عباس علیه السلام برای تلفن های همراه و تبلت، می توانید شاهد پخش زنده از حرم مطهر باشید و از آخرین اخبار استان مقدس مطلع گشته و از جدیدترین عکس های اماکن مذهبی و مناسبت های اسلامی دیدن کنید.این نرم فارسی می باشد.

 

yjc

 

 


ابزار آموزشی برای رایانه؛

سرعت تایپ خود را بالا ببرید + دانلود

RapidTyping نام نرم افزاری است که هدفش بالا بردن سرعت تایپ شماست. این نرم افزار با آموزش هایی که برای شما می دهد باعث افزایش سرعت شما می شود. این نرم افزار با تمرین و تکرار ابتدا کاربر را با تایپ مداوم دو حرف عادت می دهد و مرحله به مرحله می تواند با راهنمایی هایی که به صورت خودکار که نمایش می دهد باعث افزایش سرعت شما شود.

 

 

 


اندروید، آیفون و جاوا؛

"بانک جامع عزاداری" ویژه ماه محرم + دانلود

کتاب "بانک جامع عزاداری" در سه نسخه اندروید، آیفون و جاوا ارائه شده است، این نرم افزار حاصل تلاش های مرکز تحقیقات رایانه ای قائمیه استان اصفهان است. این کتاب مفید و جامع تمامی موضوع های مرتبط با ماه محرم را در خود گنجانیده است.

 

 


لایو والپیپر برای اندروید؛

تلفن همراه شما پنجره ای به سوی کهکشان + دانلود

کهکشان های فضایی به علت ناشناخته بودن، رمز و راز های زیادی را در دل خود جای داده اند و همیشه یکی از جذاب ترین موضوعات برای بسیاری از انسان ها بوده است.

 

 

 


East-Tec Eraser برای رایانه؛

ردپایی از خود بجا نگذارید + دانلود

امروزه مطمئنا افراد بسیاری از رایانه ها استفاده می کنند و شاید عده ی زیادی از آن ها ندانند که به محض روشن شدن کامپیوتر و انجام هر عمل و فعالیتی از سوی کاربر اثرات و رد پاهای از این فعالیت ها در سیستم ثبت شده که دیگر کاربران حرفه ای می توانند به راحتی از این ردپاها تمامی اعمال انجام شده ی شما را کشف نمایند.

 

 

 


High-Speed Camera Plus برای اندروید؛

قدرت عکاسی گوشی خود را ارتقا دهید + دانلود

این نرم افزار High-Speed Camera Plus به شما کمک می کند تا با کیفیت بالا و وضوح بیشتری به فیلمبرداری و عکسبرداری بپردازید. توجه داشته باشید پس ازتصویر برداری می توانید به بهترین شکل موجود تصاویر را ویرایش نمایید. امکانات فراوانی برای ویرایش در اختیار شما قرار می گیرد و دارای تنظیمات کاملی برای انتخاب رزولوشن است.
 

 

 


برای گوشی های اندرویدی؛

آيا مي دانيد با بهينه سازي رم؛ سرعت تلفن همراهتان چند برابر مي شود + دانلود

نرم افزار RAM Booster Pro یک برنامه قدرتمند جهت بهینه سازی حافظه گوشی شما است، برنامه می تواند با بهینه سازی و مدیریت برنامه ها، سبب افزایش سرعت تلفن همراه شما به صورت چشم گیری شود.برای پاک کردن کش ها و فایل های اضافی، وبگردی در یک روز می توانید فقط با یک کلیک آن ها را ازبین ببرید. نرم افزار دارای ویدجت اختصاصی است که می توانید با استفاده از آن اطلاعات مربوط را در صفحه نمایش تلفن همراه خود مشاهده نمایید.

 

 

 


EMDB نرم افزاری رایگان برای رایانه؛

فیلم های خود را دسته بندي كنيد + دانلود

EMDB نرم افزاری رایگان و مفید و در عین حال کم حجم می باشد که با آن می توانید فیلم های خود را مدیریت و ساماندهی کنید. این نرم افزار می تواند پوستر (کاور) فیلم ها را از سایت IMDB جمع آوری کرده و برای شما به صورت های مختلف مانند سایز بزرگ، سایز متوسط، بند انگشتی و ... ذخیره سازی کند، همچنین این نرم افزار این امکان را دارد تا محتویات مجموعه ها را با فرمت های مختلف ازجمله فایل های CSV و یا Text و حتی به صورت سایت خروجی بگیرید و به راحتی از آن ها در هر جا استفاده کنید.

 

 

 


"دارونگار" برای اندروید؛

نرم افزار "بانک اطلاعات دارویی" + دانلود

نرم افزار دارونگار یکی از کامل ترین نرم افزارها در زمینه مدیریت داروخانه است که با برخورداری از پشتوانه علمی و فنی قوی و مناسب، به خوبی پاسخگوی نیازهای کاربران و مشتریان خود بوده و ضمن بالا بردن سرعت در ثبت عملیات مربوط به ارائه دارو در داروخانه ها از دقت بالایی نیز برخوردار است و امکان هرگونه خطایی را در این زمینه به صفر می رساند.

 

 

         

 

 


پلیر قدرتمند برای اندروید + دانلود

MoboPlayer 1.3.273 یکی از بهترین پلیرهای عرضه شده برای اندروید است. این نرم افزار بدون وقفه ویدئو های شما را پخش خواهد کرد. همچنین نرم افزار تمام فرمت های ویدئویی را پشتیبانی می كند و فرمت های رایج زیرنویس مانند SRT, ASS,  SAA را به خوبی پشتیبانی می كند.

 

yjc

 

 


Magic Fluids برای اندروید؛

خلق صحنه هاي زيبا و جادويي + دانلود

Magic Fluidsبرنامه جالبي است که با استفاده از آن مي توانيد به خلق صحنه هاي زيبا و جادويي اقدام کنيد. کافيست پس از اجراي برنامه انگشتان خود را بر روي صفحه بکشيد تا مايعي رنگارنگ و بسيار زيبا در امتداد خط ها کشيده شده توسط شما به نمايش در آيد. شما خواهيد توانست از طرح هايي که مي کشيد به عنوان والپيپر نيز استفاده نماييد؛ تنها کافيست ايست را زده و عکس هاي اسکرين شات را بگيريد.

 

yjc

 


 
نرم افزار Rainmeter برای رایانه؛

برنامه حرفه ای برای زیبا سازی و ایجاد تغییرات اساسی در صفحه نمایش + دانلود

این نرم افزار Rainmeter یک برنامه حرفه ای برای زیبا سازی و ایجاد تغییرات اساسی در صفحه نمایش رایانه است و می تواند صفحه دسکتاپ رایانه شما را از حالت تکرای خارج کند.  از طریق Rainmeter می توانید با استفاده از پوسته های مختلف رایانه منزل یا محل کارتان را زیباتر جلوه دهید، توانایی این برنامه فقط در ارائه پوسته های مختلف نیست بلکه توانایی اصلی آن در ابزارها و پلاگین هایی است، که به رایانه شما گجت های مختلفی را هدیه می دهد.

 

 


400 لغت مهم و ضروری برای آزمون تافل را بیاموزید + دانلود

چگونه در آزمون تافل بالاترین امتیاز را بگیریم تا افق ها برویمان گشوده شوند؟! این بهترین جمله برای وصف همین کتاب به اذعان نویسنده آن است. این کتاب با بیانی ساده و روان، یکی از منابع مهم آمادگی برای تافل می باشد. این کتاب شامل آموزش 400 لغت پرکاربرد زبان انگلیسی بوده و زبان آموزان را برای آزمون تافل آماده می کند.

 


 

 

نرم افزار ZArchiver برای اندروید؛

فایل های فشرده را در گوشی خود مدیریت کنید + دانلود

اگر با گوشی اندرویدی خود از اینترنت فایل هایی را دانلود می کنید که با فرمت rar یا zip هستند حتما برای Extract کردن آنها مجبور هستید فایل ها را به رایانه منتقل کنید، اما دریچه به شما کاربران نرم افزار ZArchiver را معرفی می کند که با آن می توانید مستقیماً فایل های دانلود شده را در گوشی خود Extract کنید.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

پمپ شارژ برای اندروید؛

خرید شارژ برای تمامی سیم کارت‌های اعتباری + دانلود

با "پمپ شارژ" به راحتی در هر ساعت از شبانه روز با خیالی امن برای سیم کارت اعتباری خود کارت شارژ بخرید.
مهم نیست از کدام سیم کارت اعتباری استفاده می کنید مهم این است که برای شارژ سیم کارت اعتباری خود از چه روشی استفاده می کنید، دریچه فناوری اطلاعات با معرفی اپلیکیشن اندرویدی "پمپ شارژ" بستری امن و البته مطمئن را برای شما فراهم می آورد تا به راحتی در هر ساعت از شبانه روز که باشید به راحتی بتوانید برای سیم کارت اعتباری خود شارژ خریداری کنید.

 

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید


 

متفاوت تر از همیشه باشید

تصاویرتان را با فتوشاپ لمسی ویرایش کنید + دانلود

همان طور که همه ی ما می دانیم Adobe Photoshop یک نرم افزار حرفه ای برای ویرایش تصاویر است، که به تازگی نسخه Touch آن برای آیفون و آیپد منتشر شده است که قابلیت های فراوانی دارد.
همه‌ی ما با Adobe Photoshop آشنایی داریم. این ابزار که یکی از بهترین نرم‌افزارهای موجود در کامپیوترها برای ویرایش تصاویر است اکنون برای صفحات لمسی آیفون و آیپد ارائه شده است تا بتوانید با کمک آن بخش قابل توجهی از قابلیت‌های Photoshop را به آیفون و آیپد خود بیاورید. از جمله‌ قابلیت‌های فتوشاپ که به نسخه‌ی Touch آن اضافه شده‌اند می‌تواند به layerها، selection tools، adjustments، filters و… اشاره کرد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این اپلیکیشن بر روی iPhone 4S و بالاتر قابل اجرا است.

 

 

  برای توضیحات بیشتر و دانلود اینجا کلیک کنید

 



 

دریچه فناوری اطلاعات در شبکه های اجتماعی

گردآوری از: سالار واعظی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ارش
۰۴:۲۰ ۲۲ دی ۱۳۹۶
چرا نمیتونم دان کنم کلیک میکنم فقط ایمیل میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۱۶ آذر ۱۳۹۶
نرم افزارهایی که معرفی میکردید عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۱۹ دی ۱۳۹۴
likeاین مطالب سایت چند تالایک داره؟چند طا لایک؟چندطا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۱۱ دی ۱۳۹۴
سلام
واقعا عالی بود.مرسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۱۵ آبان ۱۳۹۴
نرم افزاری برای فارسی ساز تبلت بلک بری اگر وجود دارد لطفا مرحمت نمایید. با سپاس
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۳۳ ۱۰ شهريور ۱۳۹۴
ممنونم از نرم افزار هاي زيباتون ميشه اگه لطف کنيد از سيمبين هم بزاريد...
ممنون ميشم
Iran (Islamic Republic of)
محمد کاظم
۱۸:۲۱ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
ممنون از برنامه های بسیار خوبتان واقعا برنامه هایی که برنامه نویسان ایرانی می نویسند عالی است.
Iran (Islamic Republic of)
يه ايروني
۱۵:۰۱ ۲۳ تير ۱۳۹۳
واقعا ممنون من يكي از طرفداراي سرسخت شمام
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۰۹:۱۰ ۲۵ آبان ۱۳۹۲
با سپاس از شما .ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۲۴ آبان ۱۳۹۲
خیلی خیلی ممنون
Japan
ناشناس
۲۲:۳۰ ۲۴ آبان ۱۳۹۲
من گوشی نوکیای n8 دارم نرم افزارسیمبیان که کمتر درکارشماست
Iran (Islamic Republic of)
1010
۲۱:۴۵ ۲۴ آبان ۱۳۹۲
خداییش این هفته سنگ تموم گذاشتین خسته نباشید واقعا عالیه کلی نرم افزار جالب وکاربردی پیداکردم I LOVE YOU YJC
Iran (Islamic Republic of)
افشین
۱۹:۰۱ ۲۴ آبان ۱۳۹۲
عالی بود. ممنون
Germany
محمد
۱۸:۲۸ ۲۴ آبان ۱۳۹۲
با سلام خدمت شما عزیزیان و خسته نباشید.
لپ تاپ من یه مشکل اساسی داره اونم اینه که وقتی یه بازی مثل PES2013 رو روش نصب میکنم اجرا نمیشه حتی پیش یه متخصص کامپیوتر هم بردم و گفت که کامپیوترت هیچ مشکلی بابت این کار نداره اما و حتی به اصرار من گرافیکش هم زیاد کرد اما باز هم همونجوریه خواهش میکنم راهنماییم کنید.
United States of America
محسن
۱۴:۰۹ ۱۰ بهمن ۱۳۹۵
سلام دوست عزیز اولا باید قطعات سخت افزار لب تابتونو چک کنید که میتونه بازی رو اجرا کنه یا نه؟ دوما باید کارت گرافیک اکسترنالتون آپدیت کنید. سوما بهترین کرک رو واسه pes 13 دانلود کنید و اونو در محل لوکیشن بازی کپی کنید
موفق باشید
Germany
محمد
۱۸:۲۳ ۲۴ آبان ۱۳۹۲
با سلام خدمت شما عزیزیان و خسته نباشید.
لپ تاپ من یه مشکل اساسی داره اونم اینه که وقتی یه بازی مثل PES2013 رو روش نصب میکنم اجرا نمیشه حتی پیش یه متخصص کامپیوتر هم بردم و گفت که کامپیوترت هیچ مشکلی بابت این کار نداره اما و حتی به اصرار من گرافیکش هم زیاد کرد اما باز هم همونجوریه خواهش میکنم راهنماییم کنید.
Iran (Islamic Republic of)
سجاد ب
۱۶:۲۶ ۲۴ آبان ۱۳۹۲
ممنون از زحماتتون
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۴:۴۲ ۲۴ آبان ۱۳۹۲
ممنون عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
mehran
۱۳:۱۴ ۲۴ آبان ۱۳۹۲
با سلام و تشکر شماوچرا تمامی نرم افزار هایی که برای گوشی ارائه میدید مختص به پلتفرم اندروید هستش و برا ی پلتفرم هایی مثل سیمبین نرم افزار و بازی ارائه نمیدید.مطمئن باشید اگر نرم افزار های پلتفرم سیمبین رو ارائه ندید که قطعا طرفدارای زیادی هم داره هرروز از مخاطباتون کم میشه
Iran (Islamic Republic of)
mehdi
۲۱:۱۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۲
چون بیشتر افراد از گوشی سامسونگ که اندروید هست استفاده میکنن گلم