رودهن/

رشوه، نشانه فقر فرهنگی و اعتقادی افراد است

امام جمعه موقت رودهن گفت: پدیده شوم رشوه در برخی ادارات دولتی و غیر دولتی نشانه فقر فرهنگی و اعتقادی افراد است و حتی مدح بی اساس برای عقد خارجی هم جزء رشوه به حساب می آید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تبار در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:پیشه کردن تقوای الهی و توجه به خداوند متعال به شکل معنای واقعی تقوا برکاتی را در زندگی انسان جاری و ساری می کند و برخورداری از بصیرت و عمل به احکام الهی انسان را در مسیر حقیقت تقواهدایت می کند.

وی در ادامه این مطلب با اشاره به این موضوع که متاسفانه شاهد تغییر نام رشوه در جامعه هستیم تصریح کرد :اهل تقوا کسب روزی حلال را در دستور کار خود دارند متاسفانه این موضوع در جامعه امروز کاری سخت و مشکل به حساب می آید متاسفانه شاهد تغییر نام رشوه در جامعه هستیم .

امام جمعه موقت رودهن با تاکید بر پیامد های مخرب رشوه در جامعه اضافه کرد :آثار زیان بار رشوه گیری و رشوه دهی مستقیم در ساختار جامعه پیامد های منفی را به همراه داشته و به تخریب جامعه به لحاظ معنوی و سایر جهات دیگر منجر می شود پدیده شوم رشوه در برخی ادارات دولتی و غیر دولتی نشانه فقر فرهنگی و اعتقادی افراد است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تبار در خاتمه اظهارداشت :رشوه دشمن عدالت است و رانت خواری پریدن از قانون بوده و جهنم را به همراه داردرشوه در جامعه به شکل هایی مختلف مانند هدیه دیده می شود و حتی مدح بی اساس برای عقد خارجی هم جزء رشوه به حساب می آید ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.