رفع کمبود روشنایی جنوب شرقی بوستان بعثت

رفع کمبود روشنایی جنوب شرقی بوستان بعثت معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 16 از رفع کمبود روشنایی در جنوب شرقی بوستان بعثت خبر داد.

 نصیری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: در راستای ایجاد محیطی شاد و متنوع جهت تفریح شهروندان و به منظور افزایش افراد بازدید کننده و  استفاده آن ها از محیط های تفریحی روشنایی در بخش جنوب شرقی بوستان بعثت رفع گردید.
 
وی با اشاره به مساحت 54 هکتاری این بوستان اظهار کرد: جنوب شرقی بوستان بعثت بهدلیل وجود درخشان  مرتفع دچار تاریکی شده بود که با نصب چراغ هایی با  اندازه بزرگ تر و مرتفع تر این قسمت   از پارک نیز روشن  شد.
 
 نصیری در ادامه عنوان کرد: رفع کمبود امکانات و افزایش روشنایی بوستان بعثت یکی  از اهداف ما برای جلب رضایت شهروندان است که در آبان ماه سال جاری کمبود روشنایی رفع گردید.
 
وی در پایان به دیگر تجهیزات  موجود  در پارک اشاره و خاطر نشان کرد: بوستان بعثت،بوستان با انواع پوشش های گیاهی و امکانات تفریحی و ورزشی است که امسال باز کاشت چمن به مساحت 5 هکتار  انجام گردیده و همچنین نصب لوله آبیاری جدید، نصب 10 آلاچیق و احداث 5 لانه پرنده اطراف دریاچه بعثت  از جمله  امکاناتی است  که  در این بوستان قرار دارد.
انتهای‌پیام/ف
برچسب ها: کمبود ، روشنایی ، بوستان ، بعثت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار