همزمان با ماه محرم؛

تور گردشگری امامزادگان تهران قدیم ویژه دانش اموزان

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 12 از برگزاری تور گردشگری امامزادگان ویژه دانش آموزان محلات 13 گانه این منطقه خبر داد.

باصری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همزمان با ماه محرم دانش آموزان محلات 13 گانه منطقه 12 به امامزادگان این منطقه اعزام خواهند شد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور آشنایی  دانش آموزان با فرهنگ عاشورا و حسینی، اهداف قیام امام حسین (ع) ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر اجرا می‌شود.

باصری با اشاره به نحوه اجرای این طرح گفت: در همین راستا از نخستین روز ماه محرم هر روز دانش آموزان محلات 13 گانه منطقه 12 جهت تجدید میثاق آنها با امام حسین (ع) و شهدای کربلا به امامزادگان واقع در محدوده منطقه 12 اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری مراسم سوگواریی، مدیحه سرایی، سینه زنی، نوحه خوانی، سخنرانی مذهبی، جلسه پرسش و پاسخ به شبهات و سوال های مذهبی دانش آموزان توسط کارشناسان مذهبی از اقدامات اجرایی این طرح است.

باصری در پایان با اشاره به اقدامات دیگر شهرداری  منطقه 12 افزود: برپایی ایستگاه های صلواتی در سطح منطقه 12 پذیرایی از دانش آموزان در امامزادگان منطقه، توزیع اقلام مورد نیاز هیات های مذهبی و تکایا از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.

انتهای‌پیام
برچسب ها: گردشگر ، باصری ، شهردار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار