رضایتمندی مردم در گرو نگاه تعاملی مدیران دستگاه های اجرای

رئیس موسسه کار و تامین اجتماعی گفت: نگاه تعاملی و برنامه هایی که مدیران به منظور رفع مشکلات جوامع هدف که کمترین زمان ارائه می دهند موجب ممتاز شدن آن ها و رضایتمندی مردم می شود.

محمدرضا سپهری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  گفت: عملکرد سازمان،دقت مدیر سازمان و نگاه تعاملی و با برنامه هایی که از سوی وی به مورد اجرا گذاشته می شود تا مسائل و مشکلات مردم، کارگران و به طور کلی یک جامعه به  نحو مطلوب و در کمترین زمان پاسخ داده شود موجب ممتاز شدن مدیر شده  و رضایتمندی جامعه مخاطب را به همراه می آورد.

وی افزود:  سیاست های اجرایی  و برنامه های کاری یک مدیر خلاق و فعال موجب می شود  تا مدیر یک سازمان یا اداره در نگاه مردم و جامعه به عنوان برنده انتخاب شود.

رئیس موسسه کار و تامین اجتماعی با تاکید بر اینکه مدیران باید از قوانین مرتبط با حوزه فعالیت خود آشنایی داشته باشند خاطر نشان کرد: اگر مدیری با قوانین و مقررات به روز در حوزه کاری خود اطلاع کافی نداشته باشد در تحلیل مسایل با مشکل مواجه شده و موجب هزینه محوری به جاری ارزش آفرینی خواهد شد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: سپهری ، تعامل ، رئیس ، موسسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار