همراه با تيم مذاكره‌كننده ايران/93

نتانیاهو در توییتر: توافق نکردن بهتر از توافق کردن است

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با انتشار پیامی در صفحه توییتر، با انتقاد از دست‌یابی به توافق احتمالی میان ایران و 1+، جان کری را از امضای توافقنامه برحذر داشت.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، در پیامی که در صفحه توئیتر خود منتشر کرده است، نوشت: به کری گفتم، توافق نکردن بهتر از توافق بد است، توافق احتمالی میان ایران و گروه 1+5 توافق بدی است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه نوشت: از کری خواستم برای امضای این توافقنامه بد عجله نکند.



گفتنی است، جان کری، صبح امروز سرزمین‌های اشغالی را به منظور شرکت در مذاکرات ژنو ترک کرد.

نتانیاهو، صبح امروز(جمعه) پیش از ملاقات مجدد با وزیر خارجه آمریکا، طی سخنانی احتمال هرگونه توافق بر سر مسئله هسته‌ای ایران را کاملا رد کرد.

وی در این اظهارات بار دیگر، تهران را به تلاش برای دستیابی به سلاح هسته‌ای متهم کرد و از جامعه جهانی خواست از شدت فشارهای بین‌المللی، بر ایران نکاهد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی جنگ طلبانه، تهدید کرد اگر مذاکرات دیپلماتیک برای حل مسئله هسته‌ای ایران به شکست بیانجامد، به طور یکجانبه به ایران حمله خواهد کرد.

نتانیاهو ادعا کرد، رضایت ایرانیان از نتایج مذاکرات طبیعی است، چون هرآنچه را که می‌خواستند به دست آوردند و هیچ امتیازی ندادند، هدف ایران لغو تحریم ها بود که حاصل شد، در هر حال تل آویو مجبور به پذیرش این توافق نیست.

گفتنی است؛ دور اول مذاکرات ایران و 1+5 از ابتدای صبح پنج‌شنبه در مقر اروپایی سازمان ملل (ژنو) برگزار شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ظریف ، نتانیاهو ، کری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار