معاون مالی و اداری شهرداری خبر داد:

پایان توزیع 2.6 میلیون قبض عوارض شهری در تهران

معاون مالی و اداری شهرداری تهران از پایان توزیع دو میلیون و 600 هزار قبض عوارض های شهری پایتخت خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،حسین محمد پورزرندی با اعلام این مطلب افزود: این قبوض شامل عوارض های شهری نوسازی، کسب و پیشه و بهای خدمات مدیریت پسماند در شهر تهران است.
 
وی با بیان اینکه توزیع قبوض از اواخر مهر ماه آغاز شده و اکنون شهروندان در تمامی 22 منطقه تهران قبوض عوارض را دریافت کرده اند اظهارداشت: همچون سنوات گذشته، امسال نیز فرصت حضور شهروندان در قرعه کشی بزرگ شهرداری تهران فراهم شده و شهروندانی که تا 15 آذر ماه ، قبوض خود را پرداخت کنند، در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد.
 
پورزرندی با بیان اینکه شهروندان می توانند با مراجعه به سایت شهرداری تهران به آدرس www.tehran.ir عوارض خود را به صورت غیر حضوری پرداخت کنند افزود: قبوض عوارض شهری امسال با استانداردهای شورای انفورمایتک بانک ها مطابقت دارند و دارای شماره شناسه قبض، شماره شناسه پرداخت و حتی بارکد هستند.
 
وی تصریح کرد: امکان پرداخت عوارض های شهری به صورت غیر حضوری از طریق امکانات اینترنت بانک، تلفن بانک، موبایل بانک و تمامی بانک های عضو شتاب و بانک های طرف قرارداد شهرداری شامل "شهر، سپه، ملی، تجارت، صادرات، مسکن، پارسیان، اقتصاد نوین، سامان و پست بانک " نیز فراهم شده است.
 
معاون مالی و اداری شهرداری تهران، با اشاره به اینکه 10 درصد جایزه خوش حسابی در قبوض عوارض شهروندان پیش بینی شده است اظهارداشت: امتیاز شرکت در قرعه کشی شهروندانی که قبوض خود را تا 15 آذر ماه ماه به صورت غیر حضوری پرداخت کنند، سه برابر امتیاز سایر خوش حسابانی است که آن تاریخ بدهی خود را پرداخت کرده و شانس بالاتری برای بهره مندی از جوایز خوش حسابی شهرداری خواهند داشت.
 
برچسب ها: قبوض ، عوارض ، نوسازی ، پسماند ، سنوات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار