تمامي خلاء هاي مرزي پوشش داده مي شوند

فرمانده مرزباني ناجا گفت: طي برنامه ريزيهاي صورت گرفته در نظر است تمامي نقاط كور و خلاء هاي مرزي كه احتمال نفوذ متخلفان مرزي از آنها متصور است مورد پوشش و كنترل دقيق قرار گيرد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ سردار دكتر"حسين ذوالفقاري"فرمانده مرزباني ناجا در حاشيه سفر به آذربايجان شرقي، امنيت مرزهاي استان آذربايجان شرقي را مطلوب ارزيابي كرد و گفت: بحمدالله با تلاش ها و فعاليتهاي كاركنان مرزباني در جاي جاي مرزهاي كشور، سطح امنيت روز به روز در حال ارتقاء است و استان آذربايجان شرقي نيز از جمله استانهايي است كه از درصد امنيت بالايي برخوردار است.

فرمانده مرزباني ناجا همچنين با اشاره به توسعه و ايجاد زيرساختهاي امنيتي افزود: ايجاد زيرساختهاي امنيتي در مرزها در دستور كار قرار گرفته و در دست اجرا است.

سردار ذوالفقاري با اشاره به اينکه در حوزه مرز سه موضوع در دستور كار قرار دارد، تصريح کرد: طرح جامع ملي مرز، استفاده از نيروهاي بومي در برخي از مناطق مرزي به عنوان مرزيار و پرداخت به موضوع خدمت در مجموعه مرزباني از جمله اين موضوعات هستند.

سردار "ذوالفقاري" همچنين به نقش تاثيرگذار و مهم رودخانه مرزي ارس اشاره کرد و افزود: رودخانه مرزي ارس نيز نقش مهمي را در افزايش ميزان امنيت در مناطق مرزي و اشتغال زايي براي مرزنشينان منطقه، ايفاء مي كند كه با بهره گيري مناسب از ظرفيتهاي موجود خواهيم توانست شاهد افزايش چشمگير امنيت در مناطق مرزي باشيم.

وي افزود: عليرغم اينكه گروهك هاي تروريستي در برخي مناطق مرزي كشور با هدف ايجاد اختلال و وارد آوردن صدمه بر بدنه حكومت اسلامي فعاليت مي كنند ولي اين موضوع باعث افزايش ضريب امنيتي در مرزهاي كشور شده است.

فرمانده مرزباني ناجا عزم مجموعه مرزباني در مبارزه با شرارتها و ناامني ها را عزمي جدي دانسته و افزود:كاركنان مجموعه مرزباني تا پاي جان در تمامي نقاط مرزي كشور آماده مبارزه با متخلفان و سوداگران مرگ هستند.

سردار "ذوالفقاري" همچنين از برنامه ريزي براي پوشش خلاء هاي مرزي خبر داد و گفت: طي برنامه ريزيهاي صورت گرفته در نظر است تمامي نقاط كور و خلاء هاي مرزي كه احتمال نفوذ متخلفان مرزي از آنها متصور است مورد پوشش و كنترل دقيق قرار گيرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار