پس از تخریب 11 دستگاه خودرو و ایجاد رعب و وحشت در منطقه؛

پسران شروری که توسط مادرانشان دستگیر شدند

دو پسر 17 ساله که در یک اقدام ناباوارنه با در دست داشتن قمه ایجاد نا امنی کرده و یازده دستگاه خودرو پارک شده در خیابان را تخریب نمودند، توسط پلیس و با همکاری مادرانشان دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ شب گذشته در دولت‌آباد بلوار قدس یک مورد تخریب خودرو و ایجاد نا امنی به کلانتری گزارش شد و سریعا ماموران واحد تجسس خود را به محل رسانده و مشاهده کردند که یازده دستگاه خودرو سواری تخریب شده و اهالی نیز به شدت در ترس و دلهره به سر می‌برند.
 
ماموران به دلیل حساسیت موضوع و باز گرداندن آرامش به منطقه سریعا اقدامات اطلاعاتی خود را آغاز کرده و دریافتند که دو پسر جوان با یک دستگاه موتور سیکلت وارد بلوار شده و ضمن فحاشی و عربده کشی اقدام به تخریب خودروها با قمه کرده و سپس سریعا از محل متواری شدند.
 
دیری نگذشت که پلیس توانست هویت این دو اوباش را که دو پسر 17 ساله بودند شناسایی و به سمت محل سکونتشان جهت دستگیری آنان راهی شود. در نهایت ماموران با محاصره کامل منزل مسکونی دو اوباش نوجوان قصد ورود به منزل را داشتند که ناگهان مادران این دو پسر شرور، فرزندان خود را به بیرون آورده و به پلیس تسلیم کردند.
 
رئیس کلانتری 167 دولت آباد سرگرد اردشیر نادری در باره این خبر به باشگاه خبرنگاران؛ گفت:  این دو متهم پس از اعتراف بزه خود جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی ارجاء شدند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار